اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه؛ رهایی ۳۵ زندانی مالی با همت خیرین شیرازی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: از ابتدای سال جاری، ۳۵ زندانی مالی با همت خیرین انجمن حمایت زندانیان، از زندان‌های شیراز آزاد شده‌اند.

تداوم کمک‌های مومنانه؛ رهایی ۳۵ زندانی مالی با همت خیرین شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادستانی مرکز استان فارس، جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل زندان‌های فارس، مدیرعامل انجمن حمایت و اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان در دفتر دادستان مرکز استان برگزار شد و تسریع در روند تکمیل فاز دوم مجتمع فرهنگی انجمن در دستور کار قرار گرفت.

حیدر آسیابی در این نشست گفت: هدف از راه‌اندازی مجتمع فرهنگی انجمن حمایت زندانیان، حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان و ارتقای سطح برنامه‌های آموزشی برای افراد تحت پوشش است و تکمیل پروژه باید با سرعت عمل بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: با همت اعضای هیأت مدیره و خیرین در انجمن حمایت، اقدامات گسترده ای در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانی انجام شده است و باید این فعالیتها تداوم یابد.

آسیابی اظهار داشت: اصلاح و تربیت و نگهداری زندانیان، رسالت سازمان زندانها است و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان از فرایندهای مهم اصلاح و تربیت است که انجمن حمایت باید فعالیتهای بیشتری در زمینه خودکفایی خانواده‌ها، آموزش، مشاوره و فعالیتهای فرهنگی داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس تأکید کرد: انجمن حمایت باید به سمت جذب خیرین، سرمایه‌گذاران و فعالیتهای اشتغال پایدار حرکت کند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری با همت خیرین انجمن، تعداد ۳۵ نفر از زندانیان که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می بردند با کمک ۲ میلیارد ریالی نیکوکاران نوعدوست انجمن حمایت شیراز از زندان آزاد شده اند و باید برای جلب مشارکت خیرین در زمینه کمک به خانواده های زندانیان بی بضاعت و آزادی زندانیان تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار شیراز نیز در این مراسم گفت: با اجرای طرح خورشید خانه در دستگاه‌های اجرایی شیراز با همکاری دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری، در نظر است با همت کارکنان، کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان مالی با اولویت زنان زندانی در نظر گرفته شود.

امیری افزود: با همت خیرین، کمک‌های مؤمنانه برای اقشار بی‌بضاعت جامعه در سطح گسترده انجام شده است و بخشی از این کمک‌ها نیز باید به خانواده‌های زندانیان نیازمند و آزادسازی زندانیان بدهکار مالی، اختصاص یابد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز ضمن قدردانی از نیکوکاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۲ هزار سبد کالا بین خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت توزیع شده است و این کمک های انسان دوستانه معیشتی همچنان ادامه دارد.

محمود قربانی افزود: تعداد یک‌هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز از فرزندان زندانیان، زیرپوشش خدمات حمایتی انجمن قرار دارند و برای سال تحصیلی جدید نیز مبلغ ۲ میلیون ریال کمک نقدی به منظور کمک هزینه تحصیلی برای هر یک از دانش آموزان و مبلغ ۵ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز می شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول