اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آبادانی در خراسان شمالی نیازمند حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا است

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی با تأکید بر عدم توسعه زیرساخت‌های استان گفت: حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای آبادانی خراسان شمالی ضروری و راهگشاست.

آبادانی در خراسان شمالی نیازمند حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محسن محمدی ظهر امروز در نشست با مدیران هلدینگ های قرارگاه سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیا در بجنورد اظهار کرد: استان خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای مورد محرومیت واقع‌شده است.

وی خراسان شمالی را در رده‌های پایین و نازل کشوری دانست و گفت: زیرساخت‌های توسعه در این استان ایجاد نشده و نتوانسته تاکنون از شرایط طبیعی موجود در این استان را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی با تأکید بر توانمندی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در ایجاد عمران و آبادانی در کشور تصریح کرد: پروژه‌های ملی این قرارگاه توانسته نقش مهمی در ارتقا و بهبود شاخص‌ها توسعه کشور شده و نشان از نگاه مهم عمرانی و آبادانی در مجموعه قرارگاه خاتم است.

وی با درخواست از مدیران مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم برای کمک به بهبود شاخص‌های توسعه و آبادانی استان، گفت: با حضور این مجموعه در خراسان شمالی می‌توان شاهد تحولات اساسی در وضعیت شاخص‌های توسعه‌ای استان بود و رفع بخشی از نداشته های استان را به نتیجه رساند.

محمدی در انتها به بخشی از پروژه‌های موردنظر برای اجرا در استان نیز اشاره و اظهار کرد: اجرای راه‌آهن اسفراین بجنورد در ادامه راه‌آهن جوین به اسفراین، اجرای راه‌آهن گرگان - بجنورد – مشهد، اجرای باند دوم آزادراه بجنورد به شمال، تکمیل باند دوم بجنورد به اسفراین، تکمیل جاده بجنورد به میامی، ارتقا محور راز به بجنورد به راه اصلی، انتقال آب‌های زیرزمینی سرانی به شیروان و فاروج، اجرای بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان، تکمیل سد بش قارداش و سد دربند و اجرای ورزشگاه ۶ هزارنفری بجنورد ۳ هزارنفری شیروان و ۲ هزارنفری اسفراین ازجمله پروژه‌های پیشنهادی برای ورود قرارگاه خاتم‌الانبیا به استان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول