اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران افتتاح شد

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

فارس من| مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «درخواست کمک تسهیلاتی به کسب و کارهای نوین» اعلام کردند :«از جوانان عرصه نوپا که تازه وارد میدان شدند باید حمایت شود همانگونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ جوانان نیاز کشور است. باید کمکمان کنید برای ورود به عرصه جنگ نرم اقتصادی فرهنگی، تسهیلاتی برای کسب و کارهای خرد و کوچک فناوری اختصاص دهید و بگذارید شروع به کار کنیم و مشکلات کشور را خودمان حل کنیم.»

در این راستا دیروز مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) با حضور جعفر سرقینی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد. در این مرکز، 5 کسب و کار نوپا مستقر شده اند که در حوزه‌های فرآوری مواد معدنی، شبیه سازی گمانه‌های اکتشافی، مدیریت باطله‌های معدنی و سامانه اطلاعاتی در صنایع بالادستی معدن فعال هستند.

کسب و کار‌های نوپا در این مرکز به مدت ۶ ماه توانمندی خود را ارائه می‌کنند و پس از آن این کسب و کار‌ها به جذب سرمایه گذار می‌پردازند.

پس از اینکه کسب و کار‌های حاضر در این مرکز با ارائه توانمندی به جذب سرمایه گذار اقدام کردند که بر اساس زمانبندی مشخصی انجام می شود؛ ۷ کسب و کار جدید نیز در این مرکز مستقر خواهند شد.

استفاده از ایده‌های خلاقانه شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های نوپا، هم از هدررفت منابع معدنی جلوگیری می‌کند و هم با توسعه فرآوری، مانعی بر سر راه مواد خام و عاملی برای ارزآوری خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول