اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح مجازی بیمارستان تالش توسط رئیس‌جمهور

بیمارستان شهید نورانی تالش در حالی در آستانه افتتاح (به‌صورت ویدئوکنفرانس) توسط رئیس‌جمهور است که تاکنون برخی تجهیزات آن ازجمله دستگاه سی‌تی‌اسکن تحویل داده نشده و مراجعه‌کنندگان با مشکلاتی مواجه هستند.

افتتاح مجازی بیمارستان تالش توسط رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بیمارستان جدید تالش در حالی در آستانه افتتاح توسط رئیس‌جمهور است که هنوز بخشی از تجهیزات آن ناقص بوده و مراجعه‌کنندگان با مشکلاتی همچون عدم پذیرش دفترچه‌های بیمه توسط داروخانه، عدم آنتن دهی موبایل و همچنین آماده نبودن رمپ ورود و خروج این بیمارستان مواجه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش با تائید شنیده‌های خبرنگار فارس مبنی بر افتتاح بیمارستان شهید نورانی تالش در روز ۲۷ شهریورماه ۹۹ به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور بر قول مساعد مسؤولین جهت تحویل تجهیزات این بیمارستان در روزهای آینده تأکید کرد.

دکتر حسین نعمتی با اشاره به مطالبه سه میلیارد تومانی داروخانه این بیمارستان از بیمه اظهار کرد: پس از مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته این داروخانه تا پایان شهریورماه به مدیریت جدید (بیمارستان شهید نورانی) واگذار خواهد شد و تمامی دفترچه‌های بیمه نیز پذیرش خواهد شد.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تالش، وضعیت این شهرستان را قرمز اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تأکید کرده و بازگشایی مدارس در این شرایط را تهدیدی برای دانش آموزان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، مشکل آنتن دهی موبایل و عدم تکمیل رمپ ورود و خروج بیمارستان شهید نورانی تالش نیز از دیگر مشکلات این بیمارستان است که چندی پیش فرماندار تالش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بر رفع آنان پیش از افتتاح رسمی تأکید کرده بود.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول