اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف بیش از 33 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 33 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در اجرای طرح یک روزه مقابله با خودروهای شوتی خبر داد.

کشف بیش از 33 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: برابر تدابیر اتخاذ شده در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالاو ارز فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور مقابله جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا، طرح سراسری مقابله با خودروهای سواری و وانت بار تیزروی حامل کالای قاچاق موسوم به خودروهای شوتی در استان به اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این طرح که با تمام توان و ظرفیت فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، پلیس‌های تخصصی و ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی‌ها در شبانه‌روز گذشته به اجرا گذاشته شد ۱۶ دستگاه خودروی شوتی و ۷ دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

وی بیان کرد: در این طرح یک هزار و ۱۴۳ دستگاه لوازم خانگی، ۶۱۳ دستگاه تجهیزات رایانه‌ای، ۱۲۵هزار و ۴۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶ دستگاه لوازم خانگی، ۵ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۲ هزار و ۴۰۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو، ۴ هزار و ۵۲۸ عدد ابزار آلات صنعتی، ۷۱ دستگاه ماینر، ۸۷۸ کیلو ذغال بلوط، یک هزار و ۱۳۱ عدد لامپ ال ای دی و پروژکتور، ۳هزار و ۴۹۰ کیلو چوب بلوط و ۱۶ عدد لاستیک قاچاق کشف شد.

هاشمی‌فر تصریح کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۳ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال است که همگی پس از انجام اقدامات قانونی به اداره اموال تملیکی تحویل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه  در این رابطه ۳۷ نفر دستگیر  و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند گفت:  یکی از ترفندهای قاچاقچیان کالا برای عملی کردن نقشه خود و گمراه کردن ماموران پلیس، انتقال این کالاها با خودروهای سواری و وانت بار تیزرو است، اما  پلیس با اشرافیت خوبی در این خصوص دارد اجازه عرض اندام به قاچاقچیان کالا را نخواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول