اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

آخرین وضعیت پروژه‌های جاری فیمابین ایران و روسیه بررسی شد

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر انرژی روسیه آخرین وضعیت پروژه‌های جاری فیمابین بررسی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری و اقتصادی انجام شد.

آخرین وضعیت پروژه‌های جاری فیمابین ایران و روسیه بررسی شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (دوشنبه) ۱۷ شهریور ماه در دیدار با «آناتولی تیخانوف» معاون وزیر انرژی روسیه و دبیر روس کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری‌ و اقتصادی ایران و روسیه ضمن تبادل نظر در مورد هماهنگی‌های‌ به عمل آمده مربوط به برگزاری شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور، آخرین وضعیت پروژه‌های جاری فیمابین را مورد بررسی قرار داد.

 در این ملاقات معاون وزیر انرژی روسیه بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور از طریق اجرای پروژه‌های مشترک تاکید کرد.

سفیر ایران نیز با اشاره به تلاش‌های به عمل آمده برای رفع هرگونه موانع موجود در مسیر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، ابراز امیدواری کرد که مجموعه اقدامات صورت گرفته منجر به تحقق خواست و اراده سران عالی دو کشور برای افزایش حجم تبادلات تجاری‌ فیمابین، فراتر از حجم فعلی آن شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول