اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان سرخه در انتظار گازرسانی

خریداران پروژه ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان سرخه مدت‌هاست که در انتظار اتمام این پروژه هستند؛ اما هنوز موانعی بر سر راه مالکان برای سکونت وجود دارد که یکی از آنها گازکشی این پروژه است.

پروژه ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان سرخه در انتظار گازرسانی

محمدرضا کاشی، رئیس اداره گاز شهرستان سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سرخه پیرو درخواست تعدادی از خریداران ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان سرخه در خصوص انجام لوله‌کشی و سیکل اداری گازکشی این پروژه، اظهار کرد: هزینه برآورد شده در این پروژه بالغ‌بر پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است که این هزینه صرف مصارفی چون خرید تجهیزات و عملیات فنی با احتساب هزینه‌ترمیم مسیر حفاری شد.

وی تصریح کرد: علت اصلی تأخیر در انجام پروژه عدم صدور مجوز حفاری خصوصاً در خیابان جهاد بوده است؛ اما با هدف حل این مسأله، اداره گاز شهرستان سرخه اقدام به عقد قرارداد طرح مسیر حفاری کرده و حتی در خلال انجام پروژه در جهت تسریع در عملیات، دو مرتبه طرح مربوط به گازرسانی تعویض و تغییر داده شده است؛ مسلماً این تغییر طرح، به نوبه خود زمان‌بر است و تعویق در ادامه کار را به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره گاز شهرستان سرخه با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در کاهش سرعت انجام این عملیات دخیل بوده و هست، گفت: وجود مسائلی در سایت مربوط به پروژه ۱۰۶ واحدی میدان ۹ دی، همچون وجود نخاله‌های ساختمانی (کاشی، سرامیک و کف‌پوش) در تأخیر انجام کار مزید بر علت بودند.

کاشی ادامه داد: نصب انشعابات گاز نیز بعد از عملیات تزریق گاز در خطوط اصلی با اولویت افراد ساکن در مجموعه انجام خواهد گرفت و مدت‌زمان تقریبی برای نصب کلیه علمک‌های گاز ۲۰ روز از زمان تزریق گاز در نظر گرفته شده است و همچنین پس از نصب علمک و ارائه مستندات، عملیات اشتراک‌پذیری و نصب کنتور نیز آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه هم‌اکنون در حال تأیید تست‌های مرتبط با فشار بوده و با پیش‌بینی‌های انجام‌شده امیدواریم طی روزهای آینده بتوانیم عملیات تزریق گاز در خطوط اصلی را به انجام رسانیم.

به گزارش فارس؛ عملیات ساخت وساز پروژه ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان واقع در میدان ۹ دی شهر سرخه در سال ۱۳۹۵ آغاز شده و خریداران آن مدت‌هاست که در انتظار اتمام این پروژه هستند؛ از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ زمان تحویل واحدهای مسکونی این طرح فرارسیده؛ اما هنوز موانعی بر سر راه مالکان جهت سکونت وجود دارد که یکی از آنها گازکشی این پروژه است.

پیرو درخواست تعدادی از همشهریان و خریداران ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان میدان ۹ دی از رئیس اداره گاز سرخه، در خصوص انجام و اتمام لوله‌کشی و همچنین سیکل اداری گازکشی این پروژه تا در ادامه شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیز بتواند عملیات حفاری و لوله‌کشی این واحدها را آغاز کند، پیگیری‌ها در این زمینه انجام شد.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول