اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تغییر در مسیر شورای فرهنگ عمومی پس از ورود جوانان مطالبه‌گر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تعامل شورای فرهنگ عمومی استان با فعالان فرهنگی و انقلابی و بیان دغدغه‌های این افراد در جلسات قدم مهمی در راستای اعتلای فرهنگ است.

تغییر در مسیر شورای فرهنگ عمومی پس از ورود جوانان مطالبه‌گر

ابراهیم شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اقدامات و تحولات شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری و تعامل با گروه‌های مختلف و فعالان فرهنگی و هنری، گفت: جلساتی زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و جبهه فرهنگی برگزار شد که یک سری مشکلات در سطح استان نظیر عفاف و حجاب، مسائل حجاب در ادارات، مشکلات در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دغدغه خیلی از این افراد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در دو جلسه شورای فرهنگ عمومی به این نتیجه رسیدیم که از فعالان فرهنگی و انقلابی دعوت کنیم که در جلسه حضور یافته و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

شریفی یکی از ویژگی‌های خوب این جلسات را حضور مستقیم دغدغه‌مندان استان و بیان دغدغه‌ها و مشکلات استان دانست و توضیح داد: کارگروهی در شورای فرهنگ عمومی تعریف شد که اعضای آن از دستگاه‌های مختلف استان بوده و تا کنون سه جلسه در این کارگروه تشکیل شده، نظرات دستگاه‌های مختلف بیان شده، ادارات در این زمینه فعال شده و تا کنون توانستیم یک مسیری را به وجود آوریم که برخی از قوانین دستگاه‌ها را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی تا کنون به خوبی با شورای فرهنگ عمومی همکاری کرده‌اند، تصریح کرد: اصحاب رسانه نیز همزمان به این موضوع به خوبی پرداخته و تأثیر بسیار زیادی در شورای فرهنگ عمومی و کارگروه‌ها داشتند، همچنین اعضای خانه مطبوعات که مدتی پیش انتخاب شدند، افرادی فعال و دغدغه‌مند بوده و همکاری کافی را با ما دارند.

زمانی 5 ماهه برای حل مشکلات فرهنگی نیاز است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی یک بازه زمانی پنج ماهه، مشکلات و معضلات استان به خصوص شهرستان شهرکرد را حل می‌کنیم، افزود: این کار ما ادامه‌دار بوده و همانطور که مشکلات در طول زمان ایجاد شد، حل کردن آنها نیز به زمان نیاز دارد.

شریفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعضای شورای فرهنگ عمومی و کارگروه‌ها افرادی بسیار فعال و دغدغه‌مند هستند، امیدواریم با فعالیت خوب و همکاری سایر دستگاه‌ها بتوانیم همه این‌ها را در یک مسیر قرار دهیم و قدم مهمی را در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و فعالیت‌های قرآنی و رسانه‌ای استان برداریم.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول