اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 21 شهریور برگزار می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1399 همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه مورخ 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 21 شهریور برگزار می‌شود

علی محمدی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1399 همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه مورخ 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش کشور خواهد بود، گفت: با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، آزمون صبح روز جمعه از ساعت 8:30 آغاز خواهد شد.

وی در خصوص نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز تصریح کرد: لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 محمدی افزود: پس از برگزاری آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه، تعداد 39 نفر در واحدهای زیر مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان جذب کار و فعالیت خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: براساس، آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه‌های برگزاری آزمون، رعایت همه ضوابط اجرایی و پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ضروری است.

محمدی تاکید کرد: همه متقاضیان این آزمون می‌بایست از روز چهارشنبه 19 شهریور به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان به متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند، گفت: این قبیل افراد می‌بایست روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه سال‌جاری با مراجعه به باجه رفع نقص ، گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسؤول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها به عمل آید.

گفتنی است، علاوه بر درگاه‌های مرسوم و رسمی ارائه شده از طریق سازمان سنجش، سامانه ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی نیز آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان آزمون استخدامی است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول