اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ممنوعیت اخذ اجباری وجه برای تهیه اقلام بهداشتی مدارس

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت اخذ اجباری وجه برای تهیه اقلام بهداشتی مدارس خبر داد.

ممنوعیت اخذ اجباری وجه برای تهیه اقلام بهداشتی مدارس

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در شبکه خبر در پاسخ به این پرسش که «چه دستورالعمل‌هایی برای رعایت مسائل بهداشتی به مدارس ابلاغ شده است؟»، اظهار کرد: دستورالعمل‌ رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت سخت‌گیرانه به مدارس کشور ابلاغ شده است و سه شاخص اصلی و مهمی که مدیران مدارس و دانش‌آموزان باید رعایت کنند این است که مدارس باید در صورتی که آمار دانش‌آموزان بالاست، گروه‌بندی کنند. 

وی ادامه داد: رعایت فاصله فیزیکی بین دانش‌آموزان تا 1.5 متر، اجبار استفاده از ماسک برای دانش‌‌آموزان و معلمان، کوتاه شدن ساعت آموزش به 35 دقیقه و ضدعفونی مجدد کلاس‌ها از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.  

مظفر در پاسخ به این پرسش که «نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده چه کسی است؟»، گفت: از تابستان یک دستورالعمل برای اولین بار ابلاغ شد که اولیای مدرسه به عنوان ناظر افتخاری ما در مدرسه هستند؛ درخواست ما این است که همه اولیا، معلمان و دانش‌آموزان به عنوان ناظر نقش نظارتی خود را ایفا کنند. 

وی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی متعددی برای تمام مدیران مدارس از طریق مدیران مناطق و استان‌ها و همچنین ارتباطات مستقیمی که دبیر ستاد کرونای وزارت آموزش و پرورش و معاونین آموزشی در تمام سطوح با مدیران مدارس مبنی بر تأکید رعایت مسائل بهداشتی، گندزدایی کلیه اماکن داشتند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت اخذ اجباری وجه برای تهیه اقلام بهداشتی مدارس خبر داد.

ادامه دارد

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول