اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس: دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز در دامنه کوه‌های آبعلی برخورد قاطع کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون محیط زیست و منابع طبیعی در سفری کوتاه به شهرستان دماوند از چند منطقه زیست محیطی بازدید و مشکلات مربوطه را بررسی کرد و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد مختلف در این منطقه شد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس: دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز در دامنه کوه‌های آبعلی برخورد قاطع کند

خبرگزاری فارس از دماوند: سفر نیم روزه رئیس کمیسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به شهرستان دماوند با بررسی مشکلات و معضلات مهم زیست محیطی این شهرستان همراه بود.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بدون تشریفات و با حضور فرماندار دماوند بازدید خود را از منطقه گندک و دفن زباله ۷ شهر شرق استان تهران شروع کرد و پای درد و دل و مشکلات پیمانکار این مجموعه نشست و از مسؤول محل دفن زباله خواست تا راه حل مناسب برای حل مشکلات این مجموعه به کمیسیون ارائه شود.

وی در همان محل از محل جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب نیز دیدن کرد و در حاشیه این بازدید، ضمن تحسین عملکرد کادر پزشکی مستقر در مجموعه اظهار کرد: ایجاد همچین فضایی برای عقیم سازی سگ‌های ولگرد می‌تواند به عنوان یک مجموعه نمونه در استان تهران شناخته شود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه بازدید خود به کشتارگاه دام سبک و سنگین دماوند سر زد و خواستار انتقال این مجموعه به خارج از شهر شد و عنوان کرد: این مجموعه باید از حالت سنتی به سمت صنعتی و مدرن رود، نکته قابل توجه این مجموعه این است که پسماندهای مجموعه به صورت آب مجاز برای کشاورزی در می‌آید.

رفیعی در ادامه سفر خود به شرق استان خود از منطقه آبعلی که با حساسیت بسیار بالایی برخودار بود دیدن کرد که در این شهر شاهد ساخت و ساز در کوه‌های منابع طبیعی بود و با وجود اینکه منطقه دارای شیب صد در صد بود ولی امکاناتی هم‌چون آب ، برق و سایر امکانات را دارا بود که نماینده مردم در مجلس یازدهم از دستگاه قضا خواستار برخورد خیلی جدی با این افراد سودجو را کرد.

وی در پایان بازدید از ساخت و سازهای غیرمجاز در دامنه کوه‌های آبعلی ضمن انتقاد از این موضوع بیان کرد: با وجود اینکه این منطقه دارای شیب صد در صدی است اما در کمال تعجب شاهد وجود امکانات مختلفی بوده و این درحالی است که بسیاری از مناطق روستایی در استان تهران از این گونه امکانات اولیه بی‌بهره‌اند.

وی با حساسیت برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد مختلف در این منطقه را خواستار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول