اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح از راه دور ۶۸ طرح در اصفهان توسط معاون رئیس‌جمهور

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از افتتاح هم‌زمان ۶۸ طرح تعاونی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه خبر داد.

افتتاح از راه دور ۶۸ طرح در اصفهان توسط معاون رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون اصفهان، کامران کلانی در خصوص افتتاح ۶۸ طرح تعاونی در استان اصفهان اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۶۸ طرح تعاونی در استان اصفهان، با حضور استاندار و توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور از طریق تصویری و به صورت آنلاین افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: در این برنامه از ۲۰ تعاونی برگزیده استان در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نیز تقدیر خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات طرح‌های افتتاحی گفت: میزان سرمایه‌گذاری کل در این طرح‌ها ۹۷۴ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۱۵۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی معادل ۱۶ درصد از طریق تسهیلات بانکی و مابقی ۸۴ درصد از طریق آورده اعضای تعاونی‌ها تأمین شده است؛ با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۴۳ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

کلانی خاطرنشان کرد: طرح‌های تعاونی قابل بهره‌برداری امسال استان ۱۸ درصد از کل طرح‌های قابل افتتاح کشور است که اصفهان از این نظر در جایگاه اول کشور قرار دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: با افتتاح طرح‌های تعاونی مسکن کارمندی در مجموع ۲۳۷ واحد مسکونی به اعضا واگذار خواهد شد.

گفتنی است، این برنامه با حضور تعداد محدودی از تعاون گران و مسؤولان استانی در شرکت تعاونی بهمن افتخار زواره به عنوان یکی از طرح‌های افتتاحی بخش کشاورزی واقع در شهرستان اردستان- بخش زواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول