اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری سمنان پروانه فعالیت گرفتند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: ۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری سمنان پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند که این امر از سوی وزارت ورزش و جوانان تقدیر شده است.

۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری سمنان پروانه فعالیت گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۰ نشست و بازدید از تشکل‌های مردم‌نهاد با هدف کمک به سمن‌ها و اطلاع از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده برگزار شده است.

او اضافه کرد: بنا داریم تشکل‌های غیرفعال را شناسایی کنیم و ادامه فعالیت‌های آنان تعیین تکلیف شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اضافه کرد: دوره‌های آموزشی به‌صورت ویدئوکنفرانس و مجازی ویژه تشکل‌ها در حال برگزاری است.

بینایی گفت: ۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری سمنان پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند و استان سمنان به‌عنوان برترین و اولین استان در این اقدام از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفت.

او اضافه کرد: صداوسیما و رسانه‌ها در تبیین جایگاه تشکل‌ها و اقدامات مؤثر آنان در زمان بحران بکوشند.

مؤسسه‌های خیریه از ظرفیت مددکاران بهره ببرند

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم گفت: مؤسسه‌های خیریه در انجام امور عامه‌پسند و کمک به افراد کمتر برخوردار جامعه از ظرفیت مددکاران باتجربه و متخصص بهره بیشتری ببرند.

او افزود: مکاتبه‌های توصیه‌ای در راستای اهمیت بهره‌گیری از مددکاران متخصص و باتجربه به مؤسسه‌های خیریه استان انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع افزایش همکاری مددکاران با مؤسسه‌های خیریه در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به افراد بی‌بضاعت جامعه تأثیر قابل‌توجهی دارد.

خجسته‌پور ادامه داد: در جلسه آینده شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان سمنان با دعوت از مدیرکل امور مالیاتی و تأمین اجتماعی استان برای رفع مشکلات مالیاتی و تأمین اجتماعی سمن و تشکل‌های استان اقدام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول