اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیزاده: در گل‌گهر همه چیز روی اصول است/ قلعه‌نویی اهل بریز و بپاش نیست

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه گل‌گهر نشان داده همه چیزش رو اصول است و به بازیکنان تیمش اهمیت می‌دهد.

علیزاده: در گل‌گهر همه چیز روی اصول است/ قلعه‌نویی اهل بریز و بپاش نیست

علی علیزاده در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب تیم گل‌گهر و پیوستن به این تیم اظهار داشت: این انتخاب من در وهله اول به خاطر امیر قلعه‌نویی بود. ضمن اینکه باشگاه گل‌گهر نشان داده همه چیزش رو اصول است و به بازیکنان تیمش اهمیت می‌دهد. من برای کار کردن با قلعه‌نویی با بازیکنان و دوستانی که با او کار کرده بودند مانند فرزاد حاتمی یا حامد نورمحمدی مشورت کردم و بعد تصمیم گرفت به این تیم بیایم.

وی در مورد اینکه آیا مطالباتی از نفت مسجدسلیمان دارد، ‌گفت: فصل گذشته به خاطر کرونا 14 -15 ماه طول کشید و ما در این مدت کلا 60 درصد دریافتی داشتیم. الان حدود 9 ماه است حتی یک ریال هم دریافتی نداشتیم. روز بیست و هشتم مرداد به ما چک 20درصد دادند که برگشت خورد اما گفتند شکایت نکنید ما پول شما را می‌دهیم. اگر نتوانند پرداخت کنند حدود 40 چک برگشت می‌خورد. وضعیت این باشگاه خوب نیست. از گوشه کنار شنیده‌ایم قول دادند این پول را به زودی پرداخت کنند. امیدواریم این اتفاق بیفتد اما هیچ چیز مشخص نیست.

هافبک تیم گل‌گهر سیرجان در مورد شرایط فصل جدید فوتبال ایران عنوان کرد: همانطور که مشخص است همه تیم‌ها به خوبی در حال یارگیری هستند به نظرم کار در فصل جدید خیلی سخت است. با این حال امیر قلعه‌نویی هر جا بوده تیم خوبی بسته و همیشه انتظارات از او و تیمش بالاست. ما باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم و امیدوارم بتوانم در کنار سایر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشته باشم. شاید امسال فشار کسب سهمیه هم روی باشگاه ایجاد شود. ان‌شالله بتوانیم طوری کار کنیم که موفق باشیم و نتایج خوبی بگیریم تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم و حتی کسب سهمیه کنیم.

علیزاده در مورد اینکه گفته می‌شود با مبلغی حدود 7 میلیارد تومان قرارداد بسته و گل‌گهر هزینه‌های زیادی در فصل جدید می‌کند،‌گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. قراردادی که بسته شده حتی نصف این مبلغ هم نیست. واقعیت این است که شرایط طوری پیش رفته که مبالغ قراردادها به شدت بالا رفته و حتی حرف از 10-12 میلیارد تومان است اما این بحث‌ها در گل‌گهر مطرح نیست. شخصیت امیر قلعه‌نویی طوری است که دوست ندارد بریز و بپاش کند. طی صحبت‌هایی که با هم داشتیم قرار شد با مبلغ معقول قرارداد ببندیم. من می‌توانستم با یک تا یک‌ونیم میلیارد تومان بیشتر به تیم دیگری بروم اما به خاطر امیر قلعه‌نویی به گل گهر آمدم.

وی  در مورد رابطه‌اش با دیگر بازیکنان گل‌گهر اظهار داشت:‌ دوستان زیادی در این تیم دارم. یوسف وکیا، یونس شاکری، پیمان رنجبری و.. اگر خدا بخواهد امسال سال خوبی را در کنار هم پشت سر می‌گذاریم. مشکلی از نظر ارتباطی در تیم ندارم. امیدوارم امسال با هدایت قلعه‌نویی برایم به خوبی پیش برود و بتوانم در کنار دیگر بازیکنان پیشرفت کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول