اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

محموله ۱۲۳۰ کیلوگرمی مرفین در «طبس» توقیف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از کشف محموله یک تن و ۲۳۰ کیلوگرمی مرفین در بازرسی از یک تریلی در شهرستان «طبس» خبر داد و گفت: طی هفته گذشته سه تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

محموله ۱۲۳۰ کیلوگرمی مرفین در «طبس» توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان طبس با دریافت خبری مبنی بر احتمال حمل محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: مأموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعزام چند تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر، محورهای مواصلاتی شهرستان طبس را رصد و کنترل کردند که در همین راستا به یک تریلی کشنده که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: مأموران در بازرسی از تریلی یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مرفین کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.

فرشید با بیان اینکه مأموران پلیس در خراسان‌جنوبی طی هفته گذشته بالغ بر سه تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند، تصریح کرد: «مرفین» بیشترین فراوانی کشفیات اخیر بوده است.

وی افزود: مأموران طی این مدت چهار باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و ۱۷۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند که در همین راستا ۴۶ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۹۳ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل هشداری نگران‌کننده برای خانواده‌ها است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول