اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پروژه‌ جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی طرح مطالعاتی می‌خواهد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت‌: برای پروژه‌های جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی باید طرح مطالعاتی داشت.

پروژه‌ جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی طرح مطالعاتی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی رحیمی‌فر ظهر امروزدر جلسه کمیسیون فنی و عمرانی شورا با اشاره به پروژه‌های جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی اظهار کرد: برای پروژه‌های جداره‌سازی باید طرح مطالعاتی داشت.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی مناطق یادآور شد: در برنامه توسعه ششم برای بافت‌های واجد ارزش طرح بازآفرینی تعریف شده است و این موضوع باید در اجرای پروژه‌های شهری مد نظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه از شهرداری خواست به خروجی تحلیل‌های روسازی معابر منتخب شهر همدان عمل کند.

مولوی: روسازی معابر منتخب شهر همدان با روش علمی pms آغاز شد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه روسازی معابر منتخب شهر همدان با روش علمی pms آغاز شد، افزود: این برنامه علمی که از آخرین یافته‌های علمی دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های مرتبط با حوزه راه، راه‌سازی ،آسفالت و حوزه بازآفرینی است که می‌تواند در استفاده از منابع و لحاظ اولویت ها به مدیریت شهری کمک شایان و موثری داشته باشد.

ابراهیم مولوی اضافه کرد: روسازی معابر منتخب با روش علمی pms ، با روش عکسبرداری و اسکن وضعیت موجود معابر در کمترین زمان با تحلیل این داده‌ها و عکس‌های برداشت شده راهکارهای ترمیم و اصلاح ایرادات را ارائه می‌دهد و با درایت مهندسی و کارشناسی خبره شهرداری لکه گیری، زیرسازی و بازسازی معابر در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان هم به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان عمران در خصوص بازآفرینی محلات مورد نظر پرداخت و گفت: با توجه به اینکه در امر بازآفرینی محلات، دستگاه‌های متعددی دخیل هستند، ابن بازآفرینی ساماندهی شد.

عزیزاله یوسفی اضافه کرد: سال ۹۸ پروژه‌های بازآفرینی توسط سازمان عمران اجرا شد که از جمله آنها لوله‌گذاری و اصلاح شهرک ولی‌عصر(عج)، دیوار کشی و پوشش رودخانه حصار امام (ره) است‌.

وی از اجرای دو پروژه جداره سازی در خیابان بوعلی برای سال جاری خبر داد و یادآور شد: از سال ۹۸ پروژه کف‌سازی معبر استر مردخای به متراژ ۵ هزار متر مربع شروع شده که از این متراژ تاکنون ۳ هزار متر مربع آن اجرا شده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول