اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ابتلای 3 هزار و 393 زنجانی به کووید 19

از زمان شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، ابتلای قطعی 3 هزار و 393 نفر به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 2 هزار و 866 نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

ابتلای 3 هزار و 393 زنجانی به کووید 19

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهداشت فردی و اجتماعی، رعایت فاصله اجتماعی، اموری هستند که این روزها بسیار گفته و شنیده می‌شود و البته که رعایت آن نوعی وظیفه انسانی است تا از آسیب به خود و دیگران پیشگیری شود.

اما با وجود همه تاکیدات هستند افرادی که بی‌توجه به همه این توصیه‌ها خود و دیگران را دچار زحمت می‌کنند به طوری که حتی منجر به از دست رفتن جان انسانی هم می‌شود.

 ویروس کرونا در استان هم با شیب ملایم با چند اختلاف روزانه در حال شیوع است.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اسفندماه سال گذشته که شیوع ویروس کرونا در استان تایید شد،  آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان را 10 هزار و 247 نفر نشان می‌دهد.

طی این مدت  ابتلای قطعی 3 هزار و 393 نفر در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 2 هزار و 866 نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 448 نفر جان خود را از دست داده‌اند که یک نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

بر اساس همین گزارش در حال حاضر 315 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 9 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول