اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمودی‌نیا: قلعه‌نویی نقشی در انتخاب مهاجری نداشت/ سعدمحمدی مشورت می‌دهد اما دخالت نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: اردشیر سعدمحمدی مدیر توانمندی است که همیشه اختیار را به عهده مجموعه می‌گذارد.

محمودی‌نیا: قلعه‌نویی نقشی در انتخاب مهاجری نداشت/ سعدمحمدی مشورت می‌دهد اما دخالت نمی‌کند

محمود محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص معرفی رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید تیم مس کرمان اظهار داشت: با توجه به جلساتی که طی روزهای اخیر داشتیم دیشب به توافق رسیدیم و صبح امروز قرارداد رضا مهاجری در باشگاه امضا شد. در مورد حفظ بازیکنان فصل قبل و اضافه شدن بازیکنان جدید صحبت کردیم تیم باکیفیتی را روانه مسابقات فصل جدید کنیم.

مدیرعامل مس کرمان تصریح کرد: هدفگذاری ما مانند سال گذشته صعود به لیگ برتر است. با توجه به سبک کار رضامهاجری و برنامه‌هایی که دارد بازیکنانی را جذب می‌کنیم تا با یک تیم پرقدرت در مسابقات فصل آینده نتایج خوبی بگیریم و راهی لیگ برتر صعود شویم.

محمودی نیا در مورد اینکه گفته می‌شود رضامهاجری به سفارش امیر قلعه‌نویی و پس از مذاکره با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، سرمربی مس کرمان شده گفت: نه، واقعا این حرف بی‌انصافی است. اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ما چهار گزینه داشتیم که یکی از از آنها رضا مهاجری بود. درنهایت براساس جمع‌بندی مذاکرات با مهاجری به توافق رسیدیم. اردشیر سعدمحمدی که اشراف کاملی به فوتبال ایران دارد. ما با هماهنگی او کار می‌کنیم اما اختیار کامل را به خود ما داده است. این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ امیر قلعه نویی به هیچ وجه و اصلا در این ماجرا نقشی نداشته است. 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار بود رئیس مستعفی هیأت فوتبال کرمان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان باشد گفت: در کرمان این شایعات طی چند روز اخیر مطرح شد. این صحبت مخصوصا بعد از استعفای علی قرایی شدت گرفت. صادقانه می‌گویم تا الان من وظیفه مدیرعاملی باشگاه را برعهده داشتم. سرمربی را انتخاب کردیم و از امروز هم برای بستن تیم استارت زدیم. تا الان توفیق خدمت داشتم و در باشگاه مأموریت دارم. تلاش می‌کنم کاری را که بر عهده من است به خوبی انجام بدهم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد اینکه گفته می‌شود سعد محمدی دخالت‌هایی در امور باشگاه دارد، گفت: نه اصلا اینطور نیست. او واقعا یک مدیر توانمند است. همیشه به ما کمک کرده و همیشه به ما مشورت می‌دهد. حتی سال گذشته که بحران‌هایی داشتیم به ما مشورت داد اما هیچ گاه دخالت نکرده است. من همیشه با او به عنوان مدیر بالادستی در ارتباطم.

محمودی نیا تصریح کرد: او به من می‌گوید شما مدیر هستید و اختیار با شما است. همیشه از او خواسته‌ام که کنار ما باشد و به این ترتیب ما هم از او درس می‌گیریم. مدیری است که همیشه اختیار را به عهده مجموعه گذاشته، چه برای مس کرمان، چه برای مس رفسنجان و چه برای مس سونگون اما هیچ وقت دخالت نکرده است. همه ما دوست داریم مس کرمان به دوران با ثباتش برگردد. باید فرصتی به این باشگاه داده شود تا به دور از حاشیه‌ها و منیت‌ها همه در کنار هم، در کنار هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان کار کنیم تا با کمک خدا، به هدفمان که صعود به لیگ برتر است برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول