اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است:‌ دستگاه رسانه‌­ای استکبار به بهانه آزادی بیان و قلم آن هم به گونه­‌ای کاملاً جهت ­دار به اشکال گوناگون به پدیده اسلام هراسی و اسلام ستیزی دامن می‌­زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه­‌های گران­ سنگ اسلام بوده که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام­ سلطه در جهان می­ باشد و چون دست ­اندرکاران این­‌گونه رسانه­ ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می ­زنند. پرواضح است که این­گونه حرکات از سر ضعف و انفعال می­ باشد و عاقبت خوبی نیز برای عاملان آن به دنبال نخواهد داشت.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به شدت این اقدامات زشت و موهن را محکوم می‌­کند و رجاء واثق دارد که به حول و قوه الهی نه تنها تابش نور و معرفت و گرمای حیات­بخش دین مبین اسلام و اساس دیانت به سردی نمی­ گراید، بلکه شعشعه نورانی ­اش روز به روز از فروغ و درخشش و تابندگی بیشتر برخوردار خواهد شد و نصیب معاندان چیزی جز خذلان و خواری و خسارت نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول