اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی تاثیر پلاسما درمانی بر کرونا در کمیسیون بهداشت مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به بررسی تاثیر پلاسما درمانی در درمان بیماران کرونایی در نشست عصر امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون گفت: پلاسمانی درمانی در ایران همچون کشورهای دیگر در حال توسعه است.

بررسی تاثیر پلاسما درمانی بر کرونا در کمیسیون بهداشت مجلس

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 18 شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه حضور حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله حضور داشت.

وی در همین راستا افزود: در بخش ابتدایی جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گزارشی در خصوص پلاسما درمانی و میزان اثر بخشی آن در بیماران کرونایی ارائه کرد و سپس نمایندگان سوالات خود را در این خصوص مطرح کردند.  

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به گزارش‌ رئیس دانشگاه بقیه الله، تصریح کرد: پلاسما درمانی در ایران برای اولین بار روی بیماران کرونایی از 25 اسفند ماه شروع شد و بر اساس این گزارش پلاسما درمانی هر چه زودتر بر روی بیماران آغاز شود نتایج بهتری به همراه دارد.

شیخی  با تاکید بر اینکه قبل از کشور ما تزریق پلاسما به افراد مبتلا به کرونا شروع نشده بود، گفت: به دلیل اینکه داروهای موثری برای درمان این بیماری وجود ندارد، استفاده از این روش می تواند موثر و مفید باشد که تاکنون هم افرادی با پلاسما درمانی بهبود پیدا کرده اند. در حال حاضر هم پلاسما درمانی در ایران همچون کشورهای دیگر در حال توسعه است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول