اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فراکسیون قرآن و عترت مجلس:‌ اهانت دشمنان به کلام الله مجید بخشی از پروژه اسلام زدایی است

فراکسیون قرآن و عترت مجلس تاکید کرد: اقدام خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت مقدم و شریف حضرت محمد (ص) و کلام الله مجید با تلاش دولت‌های مرتجع عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیت آنها در اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است.

فراکسیون قرآن و عترت مجلس:‌ اهانت دشمنان به کلام الله مجید بخشی از پروژه اسلام زدایی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریور) مجلس شورای اسلامی بیانیه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در مورد محکومیت مذاکرات امارات و اسرائیل را قرائت کرد. 

این بیانیه به شرح زیر است: 

اقدام خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت مقدم و شریف حضرت محمد (ص) و کلام الله مجید نمایان شد همزمانی این حوادث تلخ با تلاش دولت‌های مرتجع  عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیت آنها و اقدامات پلید جهان استکبار برای به سر انجام رساندن پروژه اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است.

از این رو به تمامی برادران و خواهران ایمانی خود در سراسر جهان اسلام  اعلام می‌کنیم که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های جبهه‌های جهانی کفر هستیم.

  هر چند دست اقدامات، کوچکترین خللی در روند جهانی گرایش به حقانیت مکتب اسلام وارد نمی‌آورد بلکه برعکس زمینه توجه هر چه بیشتر افکار عمومی جهان به این وجود نورانی و مکتب انسان ساز بیش از پیش جلب می‌شود. وظیفه انسانی اقتضا می‌کند تا با بهره گیری از هر وسیله‌ای نسبت به پیگیری حقوقی مسببان و محکومیت قاطع اقدامات ضد بشری نگذریم.

ما نمایندگان مردم ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و وقحیانه از وزارت امور خارجه می خواهیم که با بهره گیری از همه ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه دنبال کنیم و هشدارهای مطبوع به کشورهای درگیر این روابط را اعلام کند.

سکوت بیش از این جایز نیست. از دیگر دولت‌های اسلامی و اتحادیه بین المجالس آن درخواست داریم تا با محکومیت قاطع شیاطین استکبار و دست‌های خبیث صهیونیسم جهانی مانع این دست اقدامات شوند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول