اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی بازار ماهی در بندرعباس/ ارائه غرفه رایگان به دستفروشان برای دو ماه

با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و به منظور کمک به توانمندسازی دستفروشان ، این افراد از مورخ ۹۹/۶/۱۸ به مدت ۲ ماه به صورت رایگان در غرفه های بازار ماهی فروشان بندرعباس مستقر می شوند.

ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی بازار ماهی در بندرعباس/ ارائه غرفه رایگان به دستفروشان برای دو ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به منظور اجرای مصوبات جلسه شورای تأمین شهرستان بندرعباس و با هدف حفاظت از سلامت غذایی مردم و حذف یکی از تهدیدات بهداشتی در این رابطه، فرآیند ساماندهی دستفروشان مقابل بازار ماهی فروشان بندرعباس با حضور مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان آغاز شد.

 در جریان اجرای این طرح، دادستان بندرعباس ضمن برگزاری نشست توجیهی با جمعی از دستفروشان در خصوص فراهم بودن زمینه فعالیت رسمی، قانونی و بهداشتی آنها در محل بازار بزرگ ماهی فروشان این شهرستان مطالبی را بیان کرد.

 

وی هدف از ساماندهی دستفروشان ماهی در بندرعباس را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی آبزیان برشمرد و بر ضرورت رفع عوامل تهدیدکننده بهداشت عمومی در این خصوص تأکید کرد.
 
همچنین در جریان این نشست ، با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مقرر شد به منظور کمک به توانمندسازی دستفروشان ، این افراد از مورخ ۹۹/۶/۱۸ به مدت ۲ ماه به صورت رایگان توسط عوامل شهرداری و بازار ماهی فروشان در غرفه های این بازار مستقر شوند ‌و  همچنین پس از انعقاد قرارداد، اتحادیه مربوطه نیز نسبت به تشکیل پرونده و صدور پروانه کسب برای آنها اقدام کند.

انتهای پیام/88055/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول