اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تکذیب شایعه تست مثبت کرونای 37 دانش‌آموز سیرجانی

رئیس روابط عمومی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان با تکذیب ادعای مثبت شدن تست کرونای 37 دانش‌آموز هفت تا 10 ساله در مدرسه‌ای در شهر سیرجان گفت: مجموع بستری‌شدگان کرونا در سیرجان ، 18 نفر بوده که در بین بستری‌شدگان هم هیچ کودک و نوجوانی نداریم.

تکذیب شایعه تست مثبت کرونای 37 دانش‌آموز سیرجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امروز در فضای مجازی پیامی منتشر شده و در حال دست به دست شدن است که نویسندگان آن مدعی شده‌اند طی 24 ساعت گذشته، تست کرونای 37 دانش‌آموز هفت تا 10 ساله در شهر سیرجان و در مدرسه مثبت شده است.

شایعه‌پردازان در ادامه اعلام کرده‌اند که حال 16 نفر از این دانش‌آموزان هم وخیم است! رئیس روابط عمومی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان با تکذیب این ادعا گفت: مجموع بستری‌شدگان کرونا در دو بیمارستان امام رضا(ع) و غرضی شهرستان سیرجان تا ظهر امروز سه‌شنبه 18 شهریورماه، 18 نفر بوده است و در بین بستری‌شدگان هم هیچ کودک و نوجوانی نداریم.

سیدعلی آتشی‌پور با بیان اینکه وضعیت کرونا در سیرجان همچنان قرمز است، افزود: کل موارد مثبت قطعی در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان از ابتدا تاکنون یک‌هزار و 775 نفر بوده که از این تعداد، 665 نفر بستری شده و از خدمات بیمارستانی استفاده کرده‌اند.

وی گفت: متاسفانه از ابتدای اپیدمی تاکنون 34 نفر از بیماران کرونا در این شهرستان نیز جان خود را از دست داده‌اند و طی یک روز اخیر نیز، سه بیمار جدید کرونا در شهرستان سیرجان بستری شده‌اند.

انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول