اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رفت و آمدهای دبیر در هیأت فوتبال قم / وساطت پیشکسوتان و پایان اختلاف‌ها

دبیر هیأت فوتبال استان قم دو هفته بعد از استعفای رسمی خود از این مسوولیت، بار دیگر با پادرمیانی بزرگتر‌های فوتبال قم به این هیأت بازگشت.

رفت و آمدهای دبیر در هیأت فوتبال قم / وساطت پیشکسوتان و پایان اختلاف‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از مجمع فوق‌العاده روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری که اعضای مجمع هیأت فوتبال استان قم در حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال رای به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیأت ورزشی دادند، روز ششم خرداد ماه قدرت‌الله باقری با ابلاغ رسمی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست این هیأت معرفی و منصوب شد.

با آمدن باقری به راس هیأت فوتبال قم، نخستین حکم انتصاب در هیأت جدید به نام مهدی بهشتیان یکی از چهره‌های شاخص و خوشنام فوتبال قم به عنوان دبیر این هیأت ورزشی صادر شد، اما بهشتیان حدود سه ماه بعد از فعالیت در مسوولیت دبیری هیأت فوتبال قم، از روز چهارم شهریور ماه از مسوولیت خود استعفا داد.

 

استعفای دبیر هیأت فوتبال قم در روز چهارم شهریور

بهشتیان در نامه استعفای خود خطاب به قدرت‌الله باقری سرپرست هیأت فوتبال استان قم نوشت: احتراما نظر به اینکه جنابعالی در برنامه‌ریزی اینجانب برای اداره مطلوب هیأت فوتبال با قواعد و ضوابط حاکم در اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها اخلال ایجاد می‌کنید و این رویه برخلاف قراری است که روز اول در محضر بزرگان و پیشکسوتان مبنی بر داشتن صداقت در رفتار و گفتار گذاشتیم و به منظور جلوگیری از بروز اختلاف بعدی در اداره هیأت فوتبال که قطعا در ادامه این مسیر به اهداف این رشته که رشد و توسعه فوتبال می‌باشد، آسیب می‌رساند، بدینوسیله بنده از سمت دبیری هیأت فوتبال استان قم استعفا می‌دهم و برای جنابعالی و مجموعه هیأت فوتبال آرزوی توفیق و سربلندی می‌نمایم.

در پایان از تمامی پیشکسوتان محترم و اهالی فوتبال و دوستان و اعضای محترم مجمع هیأت فوتبال و هیأت رئیسه هیأت و همه اهالی رسانه که در این مدت سه ماهه با راهنمایی و حمایت خویش مرا همراهی نمودند کمال سپاسگزاری و امتنان دارم، در ضمن تمامی فعالیـ‌هایی که در راستای وظایف دبیر هیأت فوتبال بوده تا روز سه‌شنبه چهارم شهریور ماه با دقت و تمام انجام شده است.

 

وساطت بزرگان فوتبال قم برای بازگشت آقای دبیر

بعد از استعفای چهارم شهریور ماه مهدی بهشتیان از دبیری هیأت فوتبال استان قم، گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل این استعفا و اینکه چه کسی ممکن است در این مسوولیت منصوب شود در فوتبال قم به اوج خود رسید تا اینکه برخی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال قم برای ساماندهی به این وضعیت، پا در میانی کرده و با فراهم کردن زمینه پایان اختلاف‌ها، بار دیگر زمینه‌ساز بازگشت بهشتیان به هیأت فوتبال قم شدند.

بهشتیان نیز هم اکنون در هیأت فوتبال قم فعال است و همچنان در مسوولیت دبیری این هیات، پیگیری امور را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت در کنار قدرت‌الله باقری سرپرست این هیأت انجام می‌دهد، در حالی که پیش‌بینی می‌شود انتخابات هیأت فوتبال قم برای تعیین رئیس جدید بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال در زمستان امسال باشد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول