اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

145 تخلف ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌های گلستان شناسایی شد

مدیر امور منابع آب شهرستان گرگان و آق‌قلا از شناسایی 145 مورد تخلف ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌های این استان خبر داد.

145 تخلف ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌های گلستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امین عموزاد صبح امروز در دومین جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان گرگان اظهار کرد: 145 مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و به مراجع قضائی ارسال شده است.

* صدور آزادسازی بیش از 100 مورد حریم رودخانه‌های گلستان

وی با اشاره به صدور حکم آزادسازی بیش از ۱۰۰ مورد از حریم رودخانه‌های استان تصریح کرد: از سال‌های قبل تاکنون ۱۴۵ مورد تخلف در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها شناسایی و به مراجع قضایی ارسال شده است که برای بیش از ۱۰۰ مورد حکم آزادسازی صادر شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان گرگان و آق‌قلا بر لزوم همکاری بیشتر پلیس انفال تاکید کرد و افزود: پلیس انفال متشکل از منابع طبیعی، شهرداری، آب منطقه‌ای، راهداری، جهادکشاورزی و محیط زیست است.

به گفته عموزاد؛ پلیس انفال موظف است هفته‌ای یک بار از ساخت و سازها بازدید کنند و گزارش تخلفات از مراجع قانونی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

گفتنی است، شناسایی ساخت و سازی‌های غیرمجاز و تشکیل پرونده  قضایی در نخستین فرصت برای ارسال به دادگاه، ایجاد گشت مشترک پلیس انفال به صورت هفتگی، ایجاد گشت‌های دهگردشی توسط بخشداری‌ها و تعیین تکلیف محور «زیارت» تا «آبشار» از سوی اداره میراث فرهنگی در راستای گردشگری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول