اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ثبت‌نام خوابگاه دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر امروز پایان می‌یابد/ هر واحد خوابگاهی برای یک نفر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی این دانشگاه بر بستر مجازی برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه تا ساعت 24 امشب مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ثبت‌نام خوابگاه دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر امروز پایان می‌یابد/ هر واحد خوابگاهی برای یک نفر

سعید رعیتی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دفاع از رساله، شرکت در سمینار و پیگیری پایان‌نامه خود احتیاج به استفاده حضوری از آزمایشگاه و کارگاه را دارند، گفت: تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید برای دریافت خوابگاه دانشجویی نسبت به ثبت نام درخواست خود به صورت آنلاین در سایت این دانشگاه اقدام کنند. درواقع دانشجویان تا پایان ساعت ۲۴ امروز مهلت دارند تقاضای خود را به ثبت برسانند.

* هیچ محدودیتی برای ارائه خوابگاه به دانشجویان نداریم

وی افزود: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای در اختیار قرار دادن خوابگاه به دانشجویان هیچ محدودیتی ندارند و پروتکل‌های بهداشتی طبق برنامه‌ریزی آموزشی انجام می‌شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به این که ارائه خوابگاه به دانشجویان به صورت مقطعی است، به هر یک از دانشجویان یک واحد خوابگاهی تحویل داده می‌شود.

* تأییدیه استاد راهنما و دانشکده برای دریافت خوابگاه الزامی است

رعیتی تصریح کرد: دانشجویان باید برای دریافت خوابگاه تأییدیه استاد راهنما و دانشکده در حال تحصیل خود را به معاونت دانشجویی ارائه داده و زمان درخواست خود را لحاظ کنند. از طرفی باید بگویم تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای استفاده دانشجویان از خوابگاه‌ها لحاظ می‌شود به طوری که هر یک از دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه باید از مرکز بهداشت دانشگاه گواهی سلامت دریافت کرده و بسته بهداشتی مورد مصرفی را در طول زمان حضور در دانشگاه دریافت کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول