اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

نصب 3 دوربین حرارتی در فرودگاه مهرآباد/ ضد عفونی 12 ساعته سالن‌های فرودگاه

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه 3 دوربین حرارتی در سالن‌های فروگاه مهرآباد نصب است گفت:این سالن‌ها هر 12 ساعت یک بار ضد عفونی می‌شوند.

نصب 3 دوربین حرارتی در فرودگاه مهرآباد/ ضد عفونی 12 ساعته سالن‌های فرودگاه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ابراهیم مرادی امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشور از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد مبنی بر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و معاینه مسافران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران 30 دوربین حرارتی از تولید کننده داخل خریداری کرد که 3 دوربین در فرودگاه مهرآباد نصب شده و فعال است.

وی ادامه داد: حوزه مربوط به کار ما از درب ورود مسافر تب‌سنجی انجام می‌شود و سپس مسافر می‌تواند وارد سالن ترانزیت شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: ‌سالن‌های ترانزیت هر 12 ساعت ضد عفونی می‌شود. همچنین مراکز اداری ما هر 72 ساعت ضد عفونی می‌شوند اما مراکز اساسی و آتش‌نشانی هر 12 ساعت ضد عفونی می‌شوند.

مرادی ادامه داد: دستورالعمل تهیه مواد ضد عفونی را از وزارت بهداشت گرفته‌ایم و حتی آزمایشگاه غرب تهران غلظت مواد ضد عفونی را تائید کرده است.

وی تاکید کرد: البته پاشیدن مواد ضد عفونی در ساعات کم مسافر انجام می‌شود چون وایتکس و آب ژاول است و نباید به لباس مسافر آسیبی وارد کند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بیان کرد: طی قرارداد شرکت فرودگاه‌ها 11 پزشک در ستاد، برج و سالن مهرآباد حضور دارند و کارکنان ما هر روز تب سنجی و غربالگری می‌شوند و پزشک معالج معاینه را انجام می‌دهد.

مرادی گفت: 95 درصد از مسافرانی که وارد سالن می‌شوند ماسک دارند و به 5 درصدی که ماسک ندارند متذکر می‌شویم. 

وی با بیان اینکه غرفه‌های مواد غذایی در فرودگاه هر روز از نظر رعایت پروتکل‌ها بازبینی می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه در فرودگاه مهرآباد از سال 52 اورژانس مستقر است، گفت: در صورت مشاهده مسافر مشکوک به اورژانس معرفی می‌شود. 

مرادی اظهار کرد: فرودگاه مهرآباد از صبح تا شب بازرسی و بررسی می‌شود و 70 درصد کار ما پاسخگویی به آدیت‌ها است.ما تلاش کردیم که اجتماعی در سالن ترانزیت رخ ندهد و حتی به مسافران گروهی هم تذکر داده‌ایم که از هم فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول