اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه دخالت‌های شنکر در لبنان؛ هر کس با حزب‌الله همکاری کند، تحریم می‌شود

معاون وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه‌نگاران لبنانی از پیشرفتی تدریجی در مذاکرات ترسیم مرزی لبنان و فلسطین اشغالی صحبت و همکاری‌کنندگان با حزب‌الله را تهدید به تحریم کرد.

ادامه دخالت‌های شنکر در لبنان؛ هر کس با حزب‌الله همکاری کند، تحریم می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک که اخیرا به لبنان سفر کرد در کنفرانسی تلفنی با روزنامه‌نگاران لبنانی درباره پرونده ترسیم مرز لبنان و فلسطین اشغالی، اعلام کرد «از نظر من پیشرفتی تدریجی به دست آورده‌ایم».

بر اساس گزارش روزنامه «النهار»، وی گفت: من منتظر نهایی شدن توافقنامه چارچوب (در این زمینه) هستم تا شما بتوانید به همراه اسرائیلی‌ها به سمت مذاکره درباره مرزهایتان پیش بروید. امیدوارم طی هفته‌های آینده بتوانم به لبنان بازگردم و این توافق را امضا کنیم. این موضوع به لبنان و اسرائیل فرصتی واقعی برای تحقق پیشرفت عملی خواهد داد.

در ابتدای آگوست «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان به روزنامه النهار گفت که مذاکرات به آمریکایی‌ها در پرونده ترسیم مرزی در پایان خود قرار دارد.

هر کسی با حزب‌الله همکاری کند، تحریم می‌شود

شنکر پس از تحریم دیروز دو وزیر سابق لبنانی «علی حسن خلیل» و «یوسف فینانوس» به اتهام حمایت از حزب‌الله هم گفت: تحریم‌ها علیه مقامات لبنانی آغاز شده و ادامه دارد.

وی افزود: این تحریم‌ها باید پیامی به مقامات لبنانی باشد با این مفهوم که هر کسی با حزب‌الله همکاری کند، تحریم خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول