اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اجرای 937 عملیات پلیسی برای پاکسازی شوش، مولوی و هرندی از وجود معتادان متجاهر

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس برای پاکسازی شوش، مولوی و هرندی از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان تاکنون 937 عملیات اجرا کرده است.

اجرای 937 عملیات پلیسی برای پاکسازی شوش، مولوی و هرندی از وجود معتادان متجاهر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازدید از محله شوش که با حضور دادستان تهران انجام شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های پلیس پاکسازی شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار است و با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون معابر، پارک‌ها و خیابان‌های مناطق الوده از وجود معتادان متجاهر پاکسازی شده است. 

وی گفت: نیروی انتظامی در راستای پاکسازی شوش، مولوی و هرندی تاکنون 937 عملیات را به مرحله اجرا درآورده است.

سردار رحیمی با تأکید بر این مطلب که پلیس هیچگاه از پاکسازی این مناطق خسته نشده بیان داشت:‌اگر چه شیوع کرونا مشکلاتی را ایجاد کرد اما کار جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر هیچگاه تعطیل نشد؛‌ هرچند برخورد با این افراد نیاز به عزم جدی دارد اما برای نگهداری معتادان متجاهر نیاز به ظرفیت 10 هزار نفری داریم. 

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: هفته پیش در عملیاتی بالغ بر 200 سارق را که معتاد متجاهر بودند دستگیر کردیم و حدود 150 کیلو موادمخدر کشف کردیم.

وی افزود: حدود 135 منزل را در این محدوده حدود یکسال است که پلمب کرده ایم که 830 اتاقک داشتند. 

سردار رحیمی ادامه داد : چرا این منازل مجدداً باید باز شوند؟ توقع داریم مسوولان مربوطه در این رابطه کمک  کنند تا این مناطق پاکسازی شوند. 

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: افراد زیادی روزانه برای دریافت متادون به مراکز D.I.C در این مناطق مراجعه می‌کنند؛  این مراکز باید به حاشیه شهر منتقل شوند و توقع داریم برخی خوابگاه‌ها از این مناطق جمع‌آوری شوند چرا که این خواسته مردم این محلات است؛ ما نمی‌گوییم مراکز تحویل داروی ترک اعتیاد و گرمخانه‌ها و… تعطیل شود، بلکه خواستار تغییر مکان انها از داخل شهر به حاشیه شهر هستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: بالغ بر یک سال و هشت ماه از طرح پا‌ک‌سازی این مناطق می‌گذرد، پارکهای این مناطق زمانی محل جولانگاه صدها معتاد متجاهر، تعزریقی و خرده‌فروش مواد مخدر بود اما اکنون وضعیت به مراتب بهتر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول