اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرواز ایلام- مشهد از سر گرفته شد/ جابجایی بیش از 51 هزار مسافر در ایلام

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، گفت: با شیوع کرونا ویروس پرواز ایلام به مشهد کنسل شده بود که این پرواز از سر گرفته شده و چهارشنبه هر هفته یک پرواز توسط هواپیمایی آسمان با ظرفیت 100 مسافر انجام خواهد شد.

پرواز ایلام- مشهد از سر گرفته شد/ جابجایی بیش از 51 هزار مسافر در ایلام

 محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با شیوع کرونا ویروس پرواز ایلام به مشهد کنسل شده بود که این پرواز از سر گرفته شد.

وی افزود: در این راستا چهارشنبه هر هفته یک پرواز توسط هواپیمایی آسمان با ظرفیت 100 مسافر  انجام خواهد شد، در صورت درخواست متقاضی این آمار افزایش خواهد یافت.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، ادامه داد: در هفته 56 پرواز نشست و برخواست با میانگین بیش از 4 هزار مسافر در فرودگاه ایلام جابجا می‌شود.

وی اضافه کرد: در پنج ماهه اول سال جاری 788 پرواز نشست و برخواست در این فرودگاه انجام و در این مدت 51 هزار و 382 مسافر جابجا شده است.

یگانه ادامه داد: هرروز عملیات ضدعفونی کردن فرودگاه  انجام می‌شود و همه افرادی که قصد مسافرت هوایی( ورود و خروج) ملزم به استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی آنتی سپتیک است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول