اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت تلاش مسئولان در نهادینه کردن فرهنگ نماز

تمام دستگا‌ه‌های اداری و فرمانداران برای توسعه، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه تلاش نمایند.

ضرورت تلاش مسئولان در نهادینه کردن فرهنگ نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، دومین جلسه شورای اقامه نماز استان به ریاست معاون استاندار فارس و حضور مجازی فرمانداران به صورت ویدیو کنفرانس در استانداری برگزار شد.

معاون استاندار فارس خطاب به مدیران و فرمانداران شهرستانها گفت : همه دستگاه‌های اجرایی ، فرمانداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه تلاش نمایند و از شیوه‌های اثرگذار برای بسط و گسترش فرهنگ نماز استفاده کنند.

عبدالرضا قاسمپور با اشاره به موفقیت استان فارس در بین استانها نسبت به اجرایی شدن برنامه‌های آموزشی و فرهنگی نماز و برنامه‌ریزی و همت همه جانبه مسئولین نسبت به ویروس منحوس کرونا، گفت : لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها نسبت به اقامه نماز جماعت در ادارات و بوستان های شهر طبق پروتکل‌های بهداشتی اقدام و تمام برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام را در سامانه سجاده بارگذاری نمایند.

معاون استاندار فارس به فرمانداران تأکید نمود که جلسات شورای اقامه نماز در شهرستانها، هر سه ماه یک بار برگزار و نسبت به سند راهبردی نماز و هیأت‌های اندیشه‌ورز با آموزش و پرورش همکاری نمایند.

وی ضمن تأکید بر عدم تداخل جلسات با اقامه نماز در اول وقت ، از همه مدیران خواست تا نسبت به کاربردی شدن پیام های مقام معظم رهبری و سند راهبردی نماز و آیین‌نامه هیأت محترم وزیران تلاش نمایند.

 در پایان دومین جلسه شورای اقامه نماز ، لوح تقدیر حجت‌الاسلام قرائتی رئیس محترم ستاد اقامه نماز کشور و انگشتری تبرکی مقام معظم رهبری به معاون استاندار اهدا شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول