اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گرانی کود و سم هستی کشاورز را دچار مشکل می‌کند

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: یکی از کشاورزان برای من این متن را فرستاده است که :تولید غذای مردمان شیرین است، هرچند که خرج و زحمتش سنگین است، یکباره بهای کود و سم شد آزاد، ای شیخ گشایشی که گفتی این است؟

گرانی کود و سم هستی کشاورز را دچار مشکل می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس امروز (چهارشنبه ) مجلس در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به گرانی کود و سم کشاورزی اظهار داشت: یکی از کشاورزان برای من این متن را فرستاده است که :تولید غذای مردمان شیرین است، هرچند که خرج و زحمتش سنگین است، یکباره بهای کود و سم شد آزاد، ای شیخ گشایشی که گفتی این است؟

وی با بیان اینکه گرانی کود و سم کشاورزی برای کشاورزان به شدت مشکل‌آفرین شده است، تصریح کرد: کود و سم کشاورزی به نوعی هستی کشاورز است و این روند کشاورز را با خاک یکسان می‌کند. چه مافیایی پشت این قضیه حضور دارد که با اینگونه افزایش قیمت‌ها قشر ضعیف جامعه را نابود می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه با بیان این که «وضعیت دانش‌آموزان تعجب برانگیز است» مدعی شد: در آغاز سال تحصیلی گفته شد که حضور در مدارس اجباری است و پس از آنکه پول روپوش و لباس و سرویس مدرسه در مدارس غیرانتفاعی گرفته شد اعلام می‌کنند حضور در مدارس اجباری نیست. این وضعیت در شأن آموزش و پرورش نیست و گویی هدف تعلیم و تربیت نبوده بلکه گرفتن پول از مردم است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین تصریح کرد: شرکت‌های لیزینگی خودروها در حال تشکیل شرکت‌های زیرمجموعه هستند که پول مردم را بالا می‌کشند سرپرست  صنعت، معدن و تجارت باید به این موضوع ورود کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول