اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه‌اندازی «پویش نذر سلامت»/ سطج بهداشت در جامعه ارتقا یافته است

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از راه‌اندازی «پویش نذر سلامت» خبر داد و گفت: در قالب این پویش نذورات و کمک‌های متنوع مردمی، کارخانه‌ها و همچنین دستگاه‌های دولتی جمع‌آوری و در بخش سلامت هزینه خواهد شد تا بتوان با تقویت زیرساخت‌ها پاییز و زمستان پیش‌رو را با کم‌ترین هزینه پشت سر گذاشت.

راه‌اندازی «پویش نذر سلامت»/ سطج بهداشت در جامعه ارتقا یافته است

مصطفی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر مشکلات موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مسؤولان دانشگاه در تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای دو تا سه هفته آینده هستند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز گفت: اما اصل مهم در این مورد مردم هستند که اگر رعایت کنند می‌توان از این مرحله عبور کرد.

وی به بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: امکان بازگشت به شرایط قبلی وجود ندارد، چرا که سطح رعایت موارد بهداشتی در بین مردم تغییر و ارتقا یافته است، ولی در هر صورت به لحاظ منابع باید کمک شود چرا که نیازها بیش از توان موجود است.

محمدی از راه‌اندازی «پویش نذر سلامت» خبر داد و گفت: در قالب این پویش نذورات و کمک‌های متنوع مردمی، کارخانه‌ها و همچنین دستگاه‌های دولتی جمع‌آوری و در بخش سلامت هزینه خواهد شد تا بتوان با تقویت زیرساخت‌ها پاییز و زمستان پیش‌رو را با کم‌ترین هزینه پشت سر گذاشت.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از وجود پروژه‌های در دست اجرا در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای تکمیل این پروژه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی باید به مردم معرفی شود، ادامه داد: معرفی این پروژه‌ها منجر به رغبت علاقه‌مندان برای کمک به تکمیل این پروژه‌ها در قالب پویش نذر سلامت خواهد شد.

محمدی کرونا را بهانه تجدید نظر در سیستم مدیریت کشور از جمله حوزه بهداشت و درمان دانست و افزود: ضمن تجدید نظر در این حوزه باید به ارتقای سیستم هم کمک شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول