اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

آخرین فرصت پرداخت ورودیه لیگ برتر کشتی مشخص شد

رییس سازمان لیگ کشتی در نامه‌ای به باشگاه‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آخرین فرصت برای پرداخت ورودیه و ارائه چک ضمانت را اعلام کرد.

آخرین فرصت پرداخت ورودیه لیگ برتر کشتی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط‌ عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از صدور مجوز برگزاری بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) عبدالمهدی نصیرزاده 25 شهریورماه را آخرین مهلت برای ارائه مدارک لازم جهت شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرد.

رییس سازمان لیگ کشتی در نامه‌ای به باشگاه‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آخرین فرصت برای واریز ورودیه به مبلغ 35 میلیون تومان و ارائه چک 300 میلیون تومانی را 25 شهریورماه اعلام کرده است. 

در بخشی از این نامه آمده عدم پرداخت ورودیه و ارائه نکردن چک ضمانت تا تاریخ یاد شده، به منزله انصراف تیم های حاضر در قرعه کشی لیگ برتر کشتی به شمار می رود. 

همچنین در پایان این نامه تاکید شده کشتی‌گیران و اعضای کادرفنی تیم‌ها باید مدارک خود را جهت صدور آی‌دی کارت با ارائه کپی کارت ملی یا شناسنامه، کپی کارت پایان خدمت یا دانشجویی و رضایت‌نامه هیات کشتی استان مربوطه(در صورتی که کشتی‌گیر در تیم باشگاهی غیر از استان خود باشد)، ارائه تکمیل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول