اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی جدی گرفته شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان بر لزوم کیفیت‌بخشی و بهبود برنامه‌های ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی در مجموعه استانداری‌ها و ادارات تابعه وزارت کشور تأکید کرد.

ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با کارکنان فرمانداری و بخشداری شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرمانداری میامی، با بیان اینکه خدمت‌رسانی و نحوه عملکرد کارکنان دولت در ایفای نقش درست سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن حائز اهمیت است، اظهار کرد: عملکرد هر یک از کارکنان دولت و ارائه خدمات شایسته در تأمین رضایت نسبی مردم تأثیر جدی دارد.

منصوری گفت: کارکنان مجموعه وزارت کشور و استانداری‌ها، فرمانداری و بخشداری‌ها نقش مهمی در رضایت‌مندی مردم از عملکرد دولت دارند و فعال بودن، پویایی و آموزش‌پذیری و داشتن روحیه جهادی در کیفیت عملکرد کارکنان بسیار حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان با اشاره به وضع اقتصادی کشور، تحریم‌ها و بحران بیماری کرونا، بر لزوم درک شرایط و محدودیت‌ها و توجه به وضعیت عمومی جامعه از سوی کارکنان دولت تأکید کرد.

او گفت: انتظار می‌رود با درک صحیح از شرایط حاکم همچنان با امید و انگیزه در هر جایگاه، خدمتی ارزنده به مردم ارائه دهیم و از نقش فعال خود غافل نباشیم.

منصوری اظهار امیدواری کرد: با تفکیک ساختار مدیریت منابع انسانی، شاهد کیفیت‌بخشی و بهبود برنامه‌های ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی در مجموعه استانداری‌ها و ادارات تابعه وزارت کشور باشیم.‌

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان با اشاره به نقش مؤثر و پراهمیت آموزش در ارتقای توانمندی‌های شغلی گفت: آموزش مهارت‌های تخصصی و ارتقای کارکنان را در اولویت برنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان قرار دارد.‌

وی تغییر در رویه‌ها متناسب با تغییراتی که در تمام ابعاد در جامعه روی می‌دهد و نیازهای روز را امری ضروری دانست و بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های نوین و خلاقیت و نوآوری در انجام کار و خدمت‌رسانی تأکید کرد.

منصوری با تأکید بر ضرورت استفاده حداکثری از حداقل امکانات و همچنین اهمیت بهره‌گیری از خرد جمعی در تصمیم‌سازی‌ها، با اشاره به تشکیل شورای مشورتی استانداری سمنان به مشارکت کارکنان و ارائه اظهارنظرهای کارشناسی در راستای نظام پیشنهادات استانداری تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان اضافه کرد: تلاش در جهت رفع دغدغه معیشتی کارکنان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت افزایش، سطح رفاهی کارکنان، اجرای نظام آراستگی محیط کار، اشتراک‌گذاری و استفاده بهینه از منابع و امکانات را از رویکردهای معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری سمنان است.

منصوری با حضور در محل فرمانداری شهرستان میامی، از بخش‌های مختلف فرمانداری بازدید کرد.
بررسی مشکلات نیروی انسانی فرمانداری و بخشداری، مشکلات ساختمانی و امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ازجمله مباحث مطروحه در این نشست بود.

در این سفر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، مدیرکل اداری مالی و پشتیبانی استانداری و مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری حضور داشتند‌.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول