اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغازمرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی» در کنگان + فیلم

همزمان با ماه محرم و با آغاز بهار تعلیم و تربیت، مرحله دوم رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در مصلای شهدای محراب شهرستان کنگان با رمز «لبیک یا حسین» آغاز شد.

آغازمرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی» در کنگان + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، همزمان با ماه محرم و بهار تعلیم و تربیت مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه امروز در مصلای شهدای محراب شهرستان کنگان با رمز لبیک یا حسین آغاز شد.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه شهر کنگان در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات در این شهرستان که با شعار ما ملت امام حسینیم و با رمز لبیک یا حسین در مصلی برگزار شد به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه، موسسه خیریه مهرآوران کنگان، موسسه خیریه المهدی و برخی گروه‌های جهادی از جمله نورالزهرا سلام الله علیها افزون بر دو هزار بسته نوشت افزار برای گروه‌های هدف تهیه شد.

امام جمعه شهر کنگان با بیان اینکه این بسته‌‌ها شامل کیف، کفش و نوشت افزار است افزود: بسته‌های تهیه شده توسط موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری ، بسیج و گروه‌های جهادی ظرف این هفته و هفته آینده بین گروه‌های هدف که عمدتا دانش آموزان‌اند توزیع خواهد شد.

امام جمعه کنگان با اشاره به اهمیت رزمایش مواسات عنوان کرد: رزمایش مواسات تاسی به سیره نبی مکرم اسلام و اهلبیت مطهر ایشان بویژه سیدالشهدا(ع) و در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به فرمان مطاع رهبری و ولی فقیه زمان است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگان با بیان اینکه مرحله اول رزمایش در قالب چهار مرحله انجام شد گفت: در مرحله دوم رزمایش تا کنون در قالب دو مرحله انجام که در دهه اول محرم افزون بر 27 هزار پرس غذای گرم به همت هیات‌های مذهبی، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی طبخ و توزیع شد.

سرهنگ موسی حیدری افزود: همچنین قریب 300 بسته معیشتی میان جامعه هدف در دهه اول محرم توزیع شد.

جانشین بسیج سپاه کنگان یادآور شد: در این مرحله و امروز 600 بسته نوشت افزار تهیه که بین دانش آموزان با اولویت روستاها توزیع خواهد شد.

مسؤول موسسه خیریه مهرآوران کنگان نیز گفت: این موسسه در راستای لبیک به ندای رهبری در این مرحله نیز مانند گذشته هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای توزیع بین گروه‌های هدف آماده کرده است.

مریم عسکری زاده افزود: این موسسه 11 سال است که مبادرت به انجام کارهای جهادی و خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ مواسات و همدلی و کمک مومنانه نموده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول