اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

«کمک مومنانه» دستگاه قضایی کرمان/ از آزادی 17 زندانی جرایم غیرعمد تا توزیع 2 هزار بسته معیشتی

در مرحله اول همایش کمک مومنانه دستگاه قضایی 17 زندانی جرایم غیرعمد در سراسر استان کرمان آزاد شدند و 2 هزار بسته غذایی و لوازم‌التحریر بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

«کمک مومنانه» دستگاه قضایی کرمان/ از آزادی 17 زندانی جرایم غیرعمد تا توزیع 2 هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز مرحله اول همایش کمک مومنانه دستگاه قضایی با عنوان طرح سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسؤولان قضایی برگزار شد.

2 هزار و 426 خانواده زندانی بی‌بضاعت در کرمان داریم

 یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این همایش اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌های کشور مورد تاکید رئیس قوه قضاییه است و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور باید مرکز آموزش خوبی‌ها و نیکی‌ها باشد و کمک‌های مومنانه یکی از نمونه‌های خوب آموزش‌های نیکی‌هاست.

وی بیان داشت: 2 هزار و 426 خانواده زندانی بی‌بضاعت در سراسر استان کرمان داریم که زیرپوشش کمیته امداد و یا انجمن حمایت از زندانیان قرار گرفته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل درآمد انجمن حمایت از زندانیان، خیران و سیستم بانکی برای آزادی زندانیان و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به خانواده آنها هزینه کرده‌ایم.

موحد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای خانواده زندانیان نیازمند در استان کرمان یک میلیارد و 297 میلیون تومان کارت هدیه داده شده است که این کمک با همکاری بنیاد مستضعفان کشور بوده و توزیع شش هزار و 600 سبد کالا نیز صورت گرفت.

وی عنوان کرد: حدود 2 هزار بسته کمک معیشتی در قالب همایش کمک مومنانه بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع می‌شود.

23 درصد زندانیان استان کرمان زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان

 رمضان امیری مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان هم در این آیین اظهار کرد: نگاهی که دستگاه قضایی استان کرمان به اقدامات تربیتی دارد، به ما کمک کرده است تا وضعیت امنیتی زندان‌ها روز‌به‌روز افزایش پیدا کند.

امیری ادامه داد: 23 درصد زندانیان در استان کرمان زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند و در قالب همایش کمک مومنانه 2 هزار بسته غذایی و لوازم‌التحریر در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

به گزارش فارس، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این همایش با تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستور لازم برای رفع مشکلات را داد.

همچنین در مرحله اول همایش کمک مومنانه دستگاه قضایی 17 زندانی جرایم غیرعمد در سراسر استان کرمان آزاد شدند و 2 هزار بسته غذایی و لوازم‌التحریر بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/80019/ب/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول