اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سلامت دانش‌آموزان در اولویت باشد

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: بخشنامه‌ای برای روسای قضایی استان تنظیم شده تا به فضاهای آموزشی ورود داشته و اگر سلامت فرزندان در خطر بود، با جدیت برخورد کنند.

سلامت دانش‌آموزان در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی بعد از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان ساوه و بخش نوبران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی، دغدغه و نگران خانواده‌ها در تأمین سلامت فرزندان افزایش یافته و تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: دادگستری نسبت به سلامت و جان مردم بسیار حساس بوده و امور را رصد می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: نمی‌توان همراه مدافعان سلامت نبود و فرزندان و امیدهای آینده کشور را وارد محیطی کرد که سلامت آنها به خطر بیفتد.

موسوی ادامه داد: در این خصوص بخشنامه‌ای برای روسای قضایی استان تنظیم شد که به فضاهای آموزشی ورود داشته و اگر سلامت فرزندان در خطر بود، با جدیت برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان مکلف کنند مانع از شیوع بیماری شده و اگر در فضایی امکان رعایت پروتکل‌ها نبود، اجازه ورود به مردم نباید داده شود.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی دادگستری در قبال مردم حفظ سلامت و جان مردم بوده و با کوچک‌ترین مسئله در این مورد برخورد می‌شود.

موسوی گفت: رصد، نظارت و مدیریت خدمات‌دهی مطلوب در حوزه حقوقی از وظایف ذاتی مجموعه دادگستری بوده که در همین راستا بازدید دوره‌ای از شهرستان‌ها در دستور کار است.

وی گفت: در بازدید از شورای حل اختلاف و دادگستری ساوه و نوبران خوشبختانه نقاط قوت بسیار فراوانی وجود داشت و مجموعه قضایی با روحیه جهادی در حال خدمات‌رسانی است.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: سیل ورودی به دادگستری فزاینده و خردکننده بوده و نیازمند همکاری ویژه است در حالی که در تجهیزات و ملزومات نیز محدودیت‌هایی وجود دارد که امیدواریم مرتفع شود.

موسوی بیان کرد: ۲ موضوع در حوزه قضایی نوبران و غرق‌آباد مدنظر بود، نکته اول خطوط مواصلاتی نیمه‌کاره که باید هر چه سریع‌تر از ظرفیت موجود جهت تکمیل آنها استفاده کنیم تا مردم خسارت جانی و مالی نداشته و مسئله دوم تثبیت مالکیت اراضی در غرق‌آباد و رفع معارضات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول