اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

صدور 640 مجوز فعالیت گروه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

قائم مقام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: 640 مجوز در زمینه فعالیت گروه‌های تخصصی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در کشور صادر شده است.

صدور 640 مجوز فعالیت گروه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزائی‌گودرزی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مردم فکر می‌کنند ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر  یک ستاد اجرائیات است، اظهار داشت: ارزش‌های جامعه توقع دارند این ستاد با منکرات برخورد کند.

وی ابراز داشت: در یک سال گذشته ساختار کل ستاد مرکز و معاونت‌ها تغییر پیدا کرده و معاونت‌های فرهنگ رسانه و آموزش، معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ایجاد شده است.

میرزایی‌‌گودرزی با بیان اینکه حمایت جدی از مطالبه‌گران جزو وظایف معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد است، عنوان کرد: بیش از ۶۰۰ گروه جهادی در زمینه مطالبه‌گری تخصصی و ۱۴ کارگروه تخصصی در کشور تشکیل شده است.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: ۶۴۰ مجوز در زمینه فعالیت گروه‌های تخصصی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در کشور صادر شده است.

وی  با اشاره به اینکه عملکرد یک سال قبل ستاد نسبت به ۲۷ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، تاکید کرد: در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تفاهم‌نامه‌ای با قوه قضائیه در سال گذشته امضاء کرده‌ایم و تاکنون توانسته‌ایم  بیش از ۳۰۰ مورد حمایت اجرائی انجام  دهیم.

میرزایی‌گودرزی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها مربوط به حجاب و مسائل اجتماعی در جامعه نیست بلکه مسائل سیاسی، اقتصادی را هم شامل می‌شود و ما به‌دلیل همین دیدگاه دچار ضربه شده‌ایم‌.

فضای مجازی مدیریت جدی نمی‌شود

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مانند عبادات شرعی دیگر نیست که همه مردم به آن عمل کند .

علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: بخشی از مصادیق معروف در کشور به اسم امر به معروف هنوز جا نیفتاده است و این مسئله  گفتمان امر به معروف را به عقب می‌اندازد .

امام جمعه کرمان گفت: فضای مجازی یک فضای خیلی باز و  گسترده‌ای شده  و متاسفانه فرهنگ استفاده از این فضا در کشور مدیریت جدی نشده است.

علیدادی‌سلیمانی افزود: مدیریت فضای مجازی دست ما نیست  و هر فردی می‌تواند وارد آن شود و حجم مطالبی که در فضای مجازی گفته می‌شود اگر بررسی امر به معروفی و نهی از منکری انجام دهیم می‌بینیم خود این فضا به شدت نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بخواهیم عملکردهای سه دهه گذشته خود را در صحنه عمومی جامعه به  تصویر بکشیم، ضعیف عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول