اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی‌راد: در دفاع و سرویس روز خوبی داشتیم/ به هماهنگی بیشتری نیاز داریم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: از عملکرد بازیکنان راضی هستم و در دفاع و سرویس روز خوبی داشتیم، برای ادامه لیگ نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

محمدی‌راد: در دفاع و سرویس روز خوبی داشتیم/ به هماهنگی بیشتری  نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رحمان محمدی‌راد بعد از پیروزی سپاهان مقابل خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی فوق‌العاده و لذت بخشی بود همیشه بازی اول سخت است و این سختی را در دست سوم شاهد بودیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: برخلاف دو دست اول، تیم اردکان در دست سوم باکیفیت بازی کرد و موفق شد این دست را پیروز شود.

وی تصریح کرد: از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم، در سرویس و دفاع روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم تیم با تجربه اردکان را شکست دهیم.

محمدی‌راد در مورد ادامه لیگ گفت: امیدوارم این روند را ادامه دهیم، هرچند امسال لیگ سختی خواهیم داشت و تیم‌های باکیفیت زیاد هستند، امیدوار هستم شاهد بازی‌های زیبایی باشیم.

سرمربی والیبال سپاهان در مورد عملکرد بازیکنان جدید بیان داشت: از بازیکنان جدید راضی هستیم، سعی کردیم چه از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین‌های ایران‌ را به سپاهان اضافه کنیم و از لحاظ شخصیتی به باشگاه می‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به هماهنگی بیشتری داریم که امیدوارم زودتر اتفاق بیفتد زیرا فشردگی و کیفیت بالای لیگ نیاز دارد، زودتر هماهنگ شویم و بازی‌های باکیفیت‌تری از خودمان نشان دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول