اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران موردتوجه مسؤولان قرار گیرد.

رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‍ آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: خدمت در بنیاد شهید افضل خدمات است.

وی با بیان اینکه شما با اقشاری سر و کار دارید که در دوران دفاع مقدس زندگی و جان خود را سرمایه‌گذاری کردند، ادامه داد: افرادی که تاکنون در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافتند، همگی خدمات شایسته‌ای را عرضه داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه توجه به فرزندان شهدا و احترام شایسته به آنها امری بسیار مهم و سخت است، اضافه کرد: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز چون سختی‌های اسارت و شهادت دوستان نزدیک خود مقابل چشمانشان را احساس کرد، یقیناً می‌تواند خدمات بهتر و شایسته‌تری را ارائه دهد.

شاهچراغی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) نیز همواره تأکید داشتند تا به یتیمان توجه کرده و رسیدگی به آنان را دستور کار خود قرار دهید، افزود: امیداریم همان‌طور که اوحدی در سازمان حج و زیارت خدمات شایسته‌ای داشته و موفق بود، در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز منشأ اثرات و برکات خیر باشد.

وی گفت: امیدواریم بتوانید تحولی جدید و نو را در امور و توجه به فرزندان شهدا و جلب رضایت شهدا با رسیدگی به امورات خانواده آنها، ایجاد کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بنیاد شهید در استان سمنان از ابتدا خوب و موفق عمل کرده که امیدواریم این مهم ادامه‌دار باشد، عنوان کرد: ازنظر تربیتی، اخلاقی و اعتقادی در مسائل و امورات تحت مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه بیشتر و جدی‌تری صورت گیرد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: تحت مدیریت خوب و مطلوب استاندار سمنان، اقدامات لازم در استان بسیار خوب در حال انجام است و از وی قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول