اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

دلیل ورود سند 2030 به کشور!/ هتاکی به ساحت پیامبر اعظم(ص) برای پوشش معامله قرن

در بیانیه کانون تربیت اسلامی آمده است: جهان غرب با سند ۲۰۳۰ در صدد تربیت شهروندان جهانی است که مثل آنها بیندیشند و مثل آنها قضاوت کنند تا محصلینی در مدارس تربیت شوند که با افول غیرت دینی و شرافت انسانی نسبت به نقشه های استعمار و صهیونیسم در غرب آسیا بی انگیزه و منفعل و مطیع باشند.

دلیل ورود سند 2030 به کشور!/ هتاکی به ساحت پیامبر اعظم(ص) برای پوشش معامله قرن

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حالی که آزادی بیانِ جلیقه زردها توسط فرانسه و نهضت رنگین پوستان و سیاهان توسط آمریکا با گلولۀ ساچمه‌ای پاسخ داده می‌شود امّا مکرون از آزادی بیان هفته نامۀ چپ گرا و هتاک "شارلی ابدو" در جسارت به ساحت پیامبر اعظم(ص) حمایت می‌کند تا غربی‌ها از غیرت دینی مسلمانان و ادیان ابراهیمی  حساسیت زدایی کنند و میوه‌اش را در مواجهه بی رمق ملت‌ها با سلاخی انسانیت در معامله قرن و عادی سازی روابط امارات با اشغالگران فلسطین برداشت نمایند.

جهان غرب با سند ۲۰۳۰  در صدد تربیت شهروندان  جهانی است که مثل آنها بیندیشند و مثل آنها قضاوت کنند تا محصلینی در مدارس تربیت شوند که با  افول غیرت دینی و شرافت انسانی نسبت به نقشه های استعمار و صهیونیسم در غرب آسیا بی انگیزه و منفعل و مطیع باشند.

کانون تربیت اسلامی  با محکوم کردن توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم، بر تربیت انقلابی دانش‌آموزان مسلمان در داخل و خارج ایران تأکید دارد تا مردان و زنان آزاده‌ای تربیت شوند که در برابر  استعمار نوین چون زبرالحدید باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول