اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ای اولویت طرح‌های راهسازی در کردستان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده ای اولویت طرح‌های راهسازی در کردستان است.

ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ای اولویت طرح‌های راهسازی در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با موضوع گزارش آمار و اطلاعات وضعیت حوادث، تصادفات و نظارت بر کنترل تخلفات اضافه بار در استان که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده‌ای اولویت طرح‌های راهسازی در کردستان است.

وی تصریح کرد:‌ به دلیل شرایط جوی و محدود بودن فصل کاری در استان باید تلاش شود تا اجرای طر‌ح‌های راهسازی در زمان مقرر خاتمه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: برای کاهش میزان تخلفات بایستی ضمن افزایش حضور پلیس و گشت های نامحسوس بین جاده ای، افزایش نصب و تجهیز دوربین‌های ترافیکی و نیز نصب تابلو و علائم ایمنی و هشداری در محور مواصلاتی استان در دستور کار قرار گیرد.

ملکی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم ضروریست تا از طریق صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به آموزش ارتقا سطح فرهنگ ایمن‌سازی و رفتارهای ترافیکی درجامعه اقدامات بیشتری به عمل آید.

 70 کیلومتر از راه‌های کردستان آسفالت شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان لزوم تسریع در روند توسعه و بهسازی راههای استان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: سال گذشته در مجموع 70 کیلومتر از راه‌های استان روکش شده آسفالت شده که در سه ماهه نخست سال‌جاری این تاکنون 53 در کیلومتر از محورهای شریانی و فرعی عملیات روکش انجام شده و قطعا این آمار تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: قطعا نیاز استان به بهسازی و روکش راه‌ها بسیار بیشتر از این میزان است که در این راستا دولت مصمم است تا توجه بیشتری به این بخش داشته باشد.

ملکی ابراز داشت: شهروندان باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بروز حوادث و تصادفات جاده‌ای را به حداقل ممکن برسانند.

وی همچنین خواستار پوشش بیشتر آنتن‌دهی تلفن همراه در راه‌های مواصلاتی استان شد و در ادامه تصریح کرد: اداره کل حمل و نقل جاده‌ای، شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت استان باید شرایط را برای افزایش ضریب پوشش آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه در محورهای استان مهیا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های اجرایی نظارت و کنترل تخلفات اضافه بارناوگان حمل و نقل جاده ای بخصوص در معادن شن و ماسه را با هدف جلوگیری از تخریب راه‌های استان را در اهم برنامه های خود قرار دهند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول