اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذرنیا: طبق حساب و کتاب ما مرادی 70درصد دریافتی داشته/ اوضاع نقل و انتقالات آشفته است

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: تعداد فسخ‌های یکطرفه نسبت به گذشته بسیار زیاد شده و سازمان لیگ و فدراسیون باید نگرش دوباره‌ای روی قوانین و مقررات داشته باشند.

آذرنیا: طبق حساب و کتاب ما مرادی 70درصد دریافتی داشته/ اوضاع نقل و انتقالات آشفته است

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص فسخ قرارداد بابک مرادی و پیوستن او به استقلال اظهار داشت: مرادی بازیکن ما است و به همین خاطر به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت و مستندات‌مان را ارائه کردیم تا مسئولان فدراسیون در این مورد تصمیم بگیرند. 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تعداد فسخ‌های یکطرفه نسبت به گذشته بسیار زیاد شده و سازمان لیگ و فدراسیون باید در این مورد نگرش دوباره‌ای روی قوانین و مقررات داشته باشند. نباید این طور باشد که هر کسی به راحتی بتواند فسخ کند. باید قبل از اینکه به بازیکن برگه فسخ بدهند، بدهند از او هم مستنداتی دریافت شود. 

مدیرعامل ماشین‌سازی با اشاره به اوضاع آشفته بازار نقل و انتقالات گفت: اوضاع آشفته‌ای به وجود آمده، بازیکن با ما قرارداد دارد اما باشگاه دیگری جرات می‌کند که برای مذاکره با او تماس بگیرد. در حالیکه آئین‌نامه می‌گوید بازیکنی که تحت قرارداد است، باشگاه خواهان او باید به باشگاه مبدا اطلاع بدهد. اگر جلوی این شرایط گرفته نشود به نظر من وضعیت فوتبال ما از این هم آشفته‌تر می‌شود.

آذرنیا در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال صحبت یا مکاتبه‌ای با ماشین‌سازی نداشته، عنوان کرد: خیر هیچ کس اصلا با من تماس نداشته در حالی که مرادی با ما یک سال دیگر قرارداد دارد.

وی در مورد اینکه مرادی به خاطر بندی در قراردادش که مبنی بر دریافتی کمتر از 60 درصد فسخ یکطرفه را انجام داده، گفت:‌در قرارداد او بندی وجود دارد که طبق آن باید 60 درصد می‌گرفت اما طبق حساب و کتابی که ما انجام دادیم دریافتی او بیشتر از 70 درصد بوده است. زمانی که فدراسیون به ما اعلام کرد این بازیکن فسخ کرده، ما هم بلافاصله مدارک و مستندات‌مان را از طریق وکیل باشگاه در اختیار کمیته وضعیت قرار دادیم. الان هم می‌دانم از مرادی مدارک و مستندات خواسته‌اند. 

مدیرعامل ماشین‌سازی افزود: باید هرچه زودتر در مورد این پرونده تصمیم بگیرند تا هر کسی تکلیف خودش را بداند. به نظرم باید در آئین‌نامه و مقررات اصلاحاتی انجام شود تا مثل امسال هر مربی یا بازیکنی که در جایی کار می‌کند، باشگاه دیگری با چندبرابر قیمت به او پیشنهاد ندهد و کل اوضاع را به هم بریزد. باید قراردادها مورد احترام هر دو طرف باشد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

آذرنیا در مورد برنامه‌های این باشگاه در فصل جدید گفت: با مالک جدید باشگاه جلسه گذاشتیم صحبت کردیم و برنامه‌های آتی باشگاه و تیم را هماهنگ کردیم و به نظرم یکی از باشگاه‌هایی که کارها و اموراتش روی روال و به خوبی انجام می‌شود ماشین سازی تبریز است. از شنبه تمرینات تیم‌مان آغاز می‌شود، هیچ مشکلی نداریم و کاملا آماده نبرد هستیم.

وی در مورد حضور وحید بیاتلو روی نیمکت ماشین‌سازی اظهار داشت: او یکی از بهترین مربیانی است که تا به حال دیده‌ام. با توجه به سن کمی که دارد مدیریت عالی، علم روز عالی و پشتکاری عالی دارد و اطمینان دارم که موفق خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول