اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تدوین بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر و نخبه استان سمنان

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان گفت: تدوین بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر، نخبه و انقلابی استان سمنان در حال انجام است.

تدوین بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر و نخبه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهسا شاه‌حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان با موضوع گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اثرگذاری تجلیل در جامعه برجسته است و شخصیت‌های فرزانه و ایثارگر استان همواره نیازمند یادآوری و تکریم هستند.

وی افزود: ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تبیین شود و هدف از برگزاری آیین‌های تجلیل، شناساندن جایگاه ایثارگران به‌ویژه بانوان ایثارگر در بین افراد کم سن و سال جامعه است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان ادامه داد: تدوین بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر و نخبه و انقلابی استان سمنان در حال انجام است و دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح به اداره کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کمک کنند.

شاه‌حسینی عنوان کرد: به هیچ عنوان نباید از جایگاه ایثارگران و خانواده معظم شهدا غافل باشیم و باید ارزش‌های این نظام مقدس برای همگان تبیین شود.

بانوان ایثارگر شاخص همواره معرفی شوند

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس باید حالت مقایسه‌ای داشته باشد و باید بدانیم که برای انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس چه کرده‌ایم.

عفت دیابی بیان کرد: اهمیت و جایگاه بانوان برای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجه است و باید از جایگاه بانوان انقلابی در مقابله با تضادهای فرهنگی همواره بهره برد.

وی گفت: تجلیل از بانوان ایثارگر و نخبه و انقلابی در استان سمنان دارای اهمیت ویژه است و باید با رویه کارشناسی این موضوع دنبال شود.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان اضافه کرد: بانوان ایثارگر شاخص همواره باید معرفی شوند و قدرشناسی از ارزش این شخصیت‌های فرزانه تنها مختص به دفاع مقدس نیست و باید در طول سال به یاد آنها باشیم.

دبیر کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان و مشاور امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: تجمیع آمار بانوان ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی استان به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سلطانی با بیان اینکه در آستانه دفاع مقدس با پیگیری مسؤولان از بانوان مؤمن، انقلابی و نخبه استان سمنان تجلیل خواهد شد، افزود: از تلاش‌های بانوان عضو در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان که برای طرح موضوع و گره‌گشایی از مشکلات امور بانوان و خانواده در تلاش هستند، قدردانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌طورقطع روحیه جهادی و انقلابی زنان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس باید در این شرایط فرهنگی جامعه امروزه هم ادامه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول