اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن شمش و پروفیل‌های فولادی در گرمسار

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن انواع شمش و پروفیل‌های فولادی در شهرستان گرمسار خبر داد.

تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن شمش و پروفیل‌های فولادی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد فروهر پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد صنایع معدنی گرمسار از تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن انواع شمش و پروفیل‌های فولادی در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: سالانه در حدود ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تن پروفیل‌های از جنس فولاد آلیاژی و ساده در شهرک صنعتی ایوانکی تولید می‌شود. 

وی تصریح کرد: شرکت آریا نورد کوروش در زیربنایی به مساحت یک‌هزار و ۶۴۰ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار مستقر است که با سرمایه‌گذاری حدود ۷۹ میلیارد ریال در این زمینه فعالیت می‌کند و زمینه اشتغال حدود ۲۰ نفر را نیز فراهم کرد. 

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان اظهار کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه پنج هزار و ۲۰۰ تن پروفیل‌های از جنس فولاد آلیاژی و ۱۰۳ هزار تن پروفیل از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی را دارد.

فروهر همچنین از تولید سالانه ۵۵ هزار تن انواع شمش فولادی در شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد و افزود: شرکت ذوب‌آهن آسیا با سرمایه‌گذاری حدود ۲۴۴ میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود چهار هزار مترمربع واقع است که توانسته برای ۲۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول