اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حجتی رفت، رضوی‌پور آمد

قطار تغییرات مسوولان در شهرستان بناب این بار به ایستگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب رسید.

حجتی رفت، رضوی‌پور آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، خبر تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در حالی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که دکتر سیدعبدالله حجتی رئیس سابق واحد بناب در گفت‌وگوی خبری هفته پیش خود با برخی رسانه‌ها در شهرستان با رد انجام تغییرات در مدیریت واحد بناب آن را یک شایعه خوانده بود.

قرار است، شنبه هفته آتی مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار و با تکریم دکتر سیدعبدالله حجتی، دکتر سیدابوالفضل رضوی‌پور به‌عنوان رئیس جدید واحد بناب معرفی شود.

اول آذرماه سال 1395 دکتر حجتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب را با حدود 5 هزار و 200 دانشجو تحویل گرفت و گفته می‌شود هم اکنون این واحد دانشگاهی دارای دو هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

این گزارش حاکی است، در سال‌های نه چندان دور با اشتغال به تحصیل قریب به 11 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، این واحد از لحاظ درجه دانشگاهی به عنوان واحد بسیار بزرگ محسوب می‌شد.

شهرستان بناب با حدود 150 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و به لحاظ وجود دانشگاه‌ها، مراکز متعدد علمی همچنین حوزه علمیه بسیار قوی حضرت ولی عصر(عج) به شهر حوزه و دانشگاه در منطقه شهرت یافته است.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول