اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف دولت اتصال خلیج‌فارس به دریای خزر است

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اشاره به اهداف اتصال راه‌آهن رشت‌ به کاسپین-انزلی گفت: اتصال راه‌آهن رشت به کاسپین-انزلی منجر به اتصال خلیج‌فارس به خزر می‌شده و این امر حمل‌ونقل بار در نقاط مختلف کشور را راحت و ارزان می‌کند.

هدف دولت اتصال خلیج‌فارس به دریای خزر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در حاشیه ریل‌گذاری راه‌آهن رشت، کاسپین بندر انزلی با بیان اینکه توسعه شبکه ریلی باعث رونق اقتصادی استان گیلان می‌شود، اظهار کرد: امروزه با تلاش دولت اکثر نقاط کشور به کارگاه عمرانی در خصوص اجرای پروژه‌های ریلی است و ادامه این روند استان‌های مختلف کشور به رشد اقتصادی می‌رسند.

وی‌ با اشاره به اهداف اتصال راه‌آهن رشت‌ به کاسپین-انزلی گفت: اتصال راه‌آهن رشت به کاسپین-انزلی منجر به اتصال خلیج‌فارس به خزر می‌شده و این امر حمل‌ونقل بار در نقاط مختلف کشور را راحت و ارزان می‌کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اذعان به اینکه دولت در این شرایط تحریم به دنبال تکمیل پروژه‌های عمرانی است، تصریح کرد: دشمنان سعی داشتند با اعمال تحریم‌های ظالمانه برنامه‌های عمرانی کشور را مختل کنند ولی کشور امروز به یک کارگاه بزرگ تولیدی و توسعه‌ای تبدیل‌شده و دولت در تلاش است برنامه‌های عمرانی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد را به بهره‌برداری برسانند.

نوبخت با قدردانی از همراهی مردم با دولت و نظام جمهوری اسلامی در این شرایط تحریم افزود: مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و بسیار به‌سختی به زندگی خود ادامه می‌دهند ولی دولت در تلاش است تا تمامی مشکلات را برطرف کرده و جمهوری اسلامی با اتحاد و همدلی به هدف خود یعنی پیشرفت و توسعه اقتصادی می‌رسند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول