اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رونمایی از ناوشکن کلاس موج در هفته دفاع مقدس

وزیر دفاع گفت: در هفته مقدس و تا پایان سال‌جاری رونمایی‌های بزرگی خواهیم داشت که رونمایی از یک ناوشکن کلاس موج یکی از آنها در حوزه دریایی است.

رونمایی از ناوشکن کلاس موج در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزارش فارس از زنجان، امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انتخاب 27 طرح تولیدی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان برای سال جهش تولید خبر داد و اظهار داشت: برای این تعداد طرح سرمایه‌گذاری خوبی در بخش خصوص انجام شده است.

امیر حاتمی افزود: در این جلسه تفاهمات لازم توسط استاندار زنجان، سازمان برنامه بودجه استان و کشور برای ادامه روند اجرای سریع طرح‌ها مرور و اقداماتی که برای تکمیل پروژه‌ها نیاز برای پیگیری است، مشخص شد.

وی تصریح کرد: این 27 طرح‌ از پروژه‌های خوبی در مصادیق جهش تولید به شمار می‌رود.

وزیر دفاع به طرح ساخت بزرگترین ترانس 400 مگاواتی توسط شرکت ترانسفوی زنجان برای نخستین بار اشاره کرد و افزود: شرکت ایران ترانسفو یکی از شرکت‌های دانش بنیان است که توان کامل چرخه صنعتی را در اختیار دارد و می‌تواند پس از درک نیاز در دفتر طراحی، طرحی برای تولید ارائه و در مجموعه خود طرح را بسازد و در اختیار مجموعه‌های صنعتی قرار هد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمنان ظالمانه است، ادامه داد: در مقابل زورگوی‌ها و قلدری‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن راهی جز تلاش و تولید نداریم که امروز این روحیه و نگاه در کشور حاکم است.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه در کل کشور اقدامات خوبی در راستای تولید در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: ما امروز شاهد این هستیم که هر پنجشنبه توسط رئیس جمهور و سایر مسؤولان رونمایی‌هایی در حال انجام است.

وزیر دفاع با اشاره به طرح‌های در حال انجام برای بزرگداشت هفته مقدس افزود: در هفته مقدس و تا پایان سال رونمایی‌های بزرگی خواهیم داشت که رونمایی از یک ناوشکن کلاس موج یکی از آنها در حوزه دریایی است.

انتهای پیام/73002/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول