اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شرکت داروسازی فاران‎‌شیمی جزو ۱۰ شرکت دانش‌بنیان کشور

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان با بیان اینکه شرکت تعاونی داروسازی فاران شیمی جزو ۱۰ شرکت دانش‌بنیان کشور است گفت: هم اکنون ۳۰۰ نفر در شرکت داروسازی فاران مشغول به کار هستند.

شرکت داروسازی فاران‎‌شیمی جزو ۱۰ شرکت دانش‌بنیان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته تعاون با تنی چند از کارکنان این نهاد از دو شرکت تعاونی بازدید کرد، همچنین در این برنامه شرکت تعاونی تولیدی نوآوران غرب الوند در روستای سید شهاب به طور رسمی افتتاح شد.

احمد خدادادی‌پری در بازدید خود از آموزشگاه رانندگی میلاد، این آموزشگاه را یکی از تعاونی‌های خوب شهرستان دانست و اظهار کرد: سال ۸۴ مبلغ ۸۰ میلیون تومان تسهیلات برای ساخت‌و ساز و مبلغ ۳ میلیون تومان یارانه به این تعاونی پرداخت شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه برآورد مالی تعاونی میلاد برای اجرای طرح توسعه آموزشگاه ۲۰۰ میلیون تومان است تاکید کرد: اداره تعاون تویسرکان براساس اختیارات و اعتباراتی که در اختیار دارد در راستای اجرایی شدن طرح توسعه کمک می‌کند.

وی از اشتغال‌زایی جدید تعاونی آموزشگاه میلاد برای ۶ نفر در طرح توسعه این تعاونی خبر داد و گفت: درحال حاضر هم ۲۱ نفر مربی و کارمند در آموزشگاه مشغول به کار هستند.

عباس جلالوند مالک و موسس آموزشگاه میلاد تویسرکان نیز از ۳۸ سال فعالیت آموزشگاه رانندگی میلاد در تویسرکان به عنوان اولین آموزشگاه خبر داد و افزود: بنده موسس گواهی‌نامه پایه ۲ و مدیریت پایه ۳ در آموزشگاه میلاد با هدف خدمات‌دهی به همشهریان هستم.

مدیر تعاونی آموزشگاه میلاد در تویسرکان با اشاره به اجرای طرح توسعه آموزشگاه برای آموزش و اعطای گواهینامه پایه دو، ادامه داد: برای احداث این ساختمان ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است امیدواریم مسوولان امر تعاونی میلاد را همیاری کنند.

وی با بیان اینکه بنده برای تسهیل ارائه خدمات به همشهریانم  در خصوص گواهینامه پایه 2 در تویسرکان اقدام کردم خاطرنشان کرد: مردم تویسرکان برای اخذ این گواهینامه باید به شهرهای همدان و ملایر بروند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تویسرکان در ادامه برنامه خود به بهانه هفته تعاون به شرکت داروسازی فاران شیمی سر زد. وی از این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های تعاونی بی‌نظیر شهرستان در عرصه تولید دارو یاد کرد و افزود: شرکت داروسازی فاران شیمی در کشور به عنوان شرکتی با توانمندی بالا و دارای تخصص داروسازی می‌شناسند.

وی با اشاره به توسعه شرکت تعاونی داروسازی فاران، بیان کرد: هم‌اکنون ۳۰۰ نفر در شرکت داروسازی فاران شیمی شهرستان تویسرکان مشغول به کار هستند.

خدادادی‌پری با بیان اینکه شرکت داروسازی فاران شیمی تویسرکان جزو ۱۰ شرکت دانش بنیان کشور است تاکید کرد: فاران شیمی نقش قابل توجهی در تولید و عرضه داروهای خاص مورد نیاز در سطح کشور دارد، این موضوع افتخاری بزرگ نه تنها برای تویسرکان؛ بلکه برای استان همدان است.

وی با تاکید بر اینکه با همه توان برای رفع موانع و توسعه کار تعاونی‌ها به ویژه فاران شیمی اقدام می‌کنیم گفت: اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان با توسعه همه‌جانبه فاران شیمی به طور حتم رقم می‌خورد، بنابراین توجه به این امر باید مورد نظر باشد.

مدیرعامل شرکت داروسازی فاران شیمی تویسرکان نیز با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر در حال حاضر در شرکت داروسازی فاران شیمی در حال کار هستند اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد از نیروهای فعال شرکت داروسازی فاران شیمی دارای مدرک کارشناسی هستند.

پارسا کیانی با تاکید بر اینکه اولویت نخست فاران شیمی در بحث نیروی کار، جذب نیروی انسانی بومی است بیان کرد: فاران شیمی به دلیل دانش بنیان بودنش بیشتر دنبال نیروهای متخصص کارآمد است.

وی تصریح کرد: شرکت داروسازی فاران شیمی جزو معدود شرکت‌های داروسازی در ایران است که هم تولید مواد اولیه و هم محصول نهایی را دارد.

مدیرعامل شرکت داروسازی فاران شیمی تویسرکان با اشاره به افتتاح دو فاز جدید فاران شیمی در سال گذشته، از افتتاح و بهره‌برداری خط جامد این شرکت داروسازی در آبان ماه  امسال خبر داد.

برنامه پایانی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته تعاون افتتاح شرکت تعاونی تولیدی نوآوران غرب الوند در روستای سید شهاب بود، این شرکت تعاونی با بکارگیری نیروی کار در حوزه صنایع مبل چوبی فعالیت می‌کند.

این شرکت تعاونی به پیشنهاد بهزیستی برای چند نفر زیرپوشش بهزیستی اشتغال ایجاد کرده، مجموع اشتغال‌زایی این شرکت به طور مستقیم ۹ نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر عنوان شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول